انواع نظم دهنده های ایکیا

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/2/14
911

یکی از راه‌های کلیدی برای سرعت بخشیدن به کارها و پیشرفت امور ,نظم‌دهی به وسایل است. نظم دهنده ها وسیله‌ای خلاقانه برای کشو کار، کمد و کشو لباس,کشو و کابینت آشپزخانه و... است که با جداسازی فضای داخلی به استفاده بهینه از فضا کمک میکند.

در ادامه برخی از نظم هنده های ایکیا و کاربرد آنها آشنا می شوید:

ست نظم دهنده تخت ایکیا مدل IKEA ONSKLIG

این مجموعه ایکیا شامل 4 عدد جعبه به رنگ سفید و 2 عدد گیره آویز است،که جنس آن از پلاستیک پلی پروپیلن می باشد.جعبه‌های کوچک به آشفتگی شما نظم می‌دهند و به شما کمک می‌کنند لوازم جانبی ها را مرتب کنید.

نظم دهنده کنار تخت ایکیا مدل IKEA MOJLIGHET

این نظم دهنده یک نوع جیب تخت میباشد و مناسب برای لوازمی که نیاز دارید هنگام دراز کشیدن در تخت در دستری شما قرار گیرد بسیارکاربردی است.این نظم دهنده را لبه یا انتهای تخت میتوانید آویزان کنید.جنس آن نیز از پلی استر است.این نظم دهنده طراحی شده از 6 جیب در اندازه های مخلف میباشد.

نظم دهنده وسایل کودک ایکیا مدل IKEA PS FANGST

یک وسیله ی بسیار کاربردی است که با رنگ شاد و ظاهری جذاب کودک شما را علاقه مند به مرتب کردن وسایل هایش می کند.از چیزهای کوچک در اتاق کودک گرفته تا دستکش و اسباب بازی های نرم  در حمام، راهرو، کمد لباس، مناسب است.به دلیل حالت توری شکلی که دارد به راحتی وسایل درون آن قابل مشاهده است و شما میتوانید انتخاب کنید کدام یک را بردارید.این نظم دهنده دارای 6 محفظه است آویز بالای آن در صورت بالا رفتن کودک سریع باز می شود تا کودک نتواند از آن بالا برود پس نگران افتادن کودکتان نباشید.جنس این محصول پلاستیک پلی استر می باشد.

نظم دهنده ایکیا مدل  IKEA VARDANDE

از این نظم دهنده در آشپزخانه نیز می توانید استفاده کنید.برای شست و شوی این نظم دهنده می توانید آن را تا دمای 40 درجه سانتی گراد در ماشین لباس شویی شست و شو دهید.ابعاد این نظم دهنده 49×76 سانتی متر می باشد.

نظم دهنده 6 طبقه ایکیا مدل IKEA SKUBB

به کمد خود نظم دهید و نگران کمبود جا نباشید.از هر چه در دکوراسیون داخلی چشم‌پوشی کنیم نمی‌توانیم از کمد لباس بگذریم. این روزها به جز طراحی ظاهری کمد تقسیم‌بندی داخلی و فضای مفید آن از هر چیز مهم‌تر است. ارگانایزر یا نظم‌دهنده‌ها هم به عنوان مکمل انواع کمد لباس نواقص و کمبودهای موجود در فضای داخلی کمدها را جبران میکنند و برای نظم‌دهی به لباس، اکسسوری و وسایل جانبی مفیدی هستند.این محصول دو  رنگ سفید و خاکستری دارد,که  از پلی استر بازیافتی ساخته شده است.

نظم دهنده سیم ایکیا مدل IKEA SIGNUM

با به هم ریختگی کابل های خسته کننده خداحافظی کنید. نظم دهنده سیم ایکیا مدل IKEA SIGNUM را زیر میز وصل کنید و تمام کابل ها و سیم ها را از داخل آن عبور دهید تا از نظم بیشتری برخوردار شوید زیرا هرچه محل کار از نظم بیشتری برخوردار باشد تمرکز نیز افزایش میابد پس با این نظم دهنده کابل های برق و کامپیوترتان را با هم جمع کنید و محل کار خود را مرتب تر نگه دارید.ظول این محصول 70 سانتی متر و عرض آن 16 سانتی متر است.حداکثر توان تحمل وزن آن نیز 10 کیلوگرم می باشد.دارای جنس استیل است پس نگران زنگ زدن آن نباشید.برای تمیز کردن آن از یک دستمال مرطوب استفاده نمایید.

کشو نظم دهنده ایکیا مدل IKEA MOPPE

 کشو نظم دهنده ایکیا مدل IKEA MOPPE با توجه به سایز 32x31x18 سانتی متری که دارد می تواند به ابزار و تجهیزات شما نظم خاصی ببخشد.این محصول اندازه خوبی برای چیزهای کوچک مانند کابل، شارژر، کرم و لاک ناخن است.و طراحی شده از تخته سه لایه لاتوس می باشد.

استند و نگه دارنده بشقاب ایکیا مدل IKEA OSTBIT

دیگر نیاز به نگرانی بابت شکستن ظروف خود در مواقعی که کشو و یا در کابینت باز و بسته میشوند نیست چونکه از لغزش آن ها کاملا جلوگیری میکند.جنس این استند از بامبو میباشد.این استند دارای 6 صفحه میباشد که میتوانید بشقاب های خود را به آسانی خشک کنید.

سبد نظم دهنده ایکیا مدل IKEA VARIERA سایز 46x27x16 سانتی متر

شما با این وسیله می توانید نایلون ها و پلاستیک های اضافی را ذخیره کنید و در زمان لزوم به راحتی قابل دسترس باشد برای شما . یا اینکه درون کابینت نصب کنید و برای ذخیره سازی وسایل و لوازم کثیف و حتی زباله ها استفاده نمایید. این ارگانایزر به راحتی قابل نصب است و قابلیت شستشو را نیز دارد،از جنس پلی پروپیلن نیز می باشد.

 

استند و نگه دارنده بشقاب ایکیا سایز 31-19 سانتی متر مدل IKEA UPPDATERA

دیگر نیاز به نگرانی بابت شکستن ظروف خود در مواقعی که کشو و یا در کابینت باز و بسته میشوند نیست چونکه از لغزش آن ها کاملا جلوگیری میکند.شما میتوانید نسبت به سایز بشقاب های خود این نگهدارنده را تنظیم کنید.و همچنین قابل تنظیم از 19 تا 31 سانتی متر میباشد.جنس کف این استند از پلاستیک با دوام و مقاوم ABS  و دسته های آن از جنس فلز میباشند.همچنین دارای تحمل وزن تا 10 کیلوگرم را نیز دارد.

آویز شال و روسری ایکیا مدل IKEA KOMPLEMENT

ک نظم دهنده زیبا و کاربردی برای شال و کراوات و کمربند های شماست.آویز شال و روسری ایکیا مدل IKEA KOMPLEMENT  برای نشان دادن مجموعه شال های شما یا مرتب نگه داشتن کمربندها و کراوات ها عالی است. تا 18 لوازم جانبی مختلف را بدون اینکه فضای بیشتری نسبت به یک چوب لباسی معمولی اشغال کند، در خود جای می دهد.

آبچکان رومیزی ایکیا مدل IKEA ORDNING

 علاوه بر ایجاد نظم و تعبیه فضایی کاربردی در آشپزخانه، ایجاد احساسی گرم و جذاب نیز جزو انواع کاربرد آبچکان است. در آشپزخانه های قدیمی تر از آبچکان کابینتی استفاده می شد امروزه با مدرنیته شدن منازل و آشپزخانه ها از آبچکان رومیزی استفاده می شود. استفاده از آبچکان از نوع رومیزی این امکان را به بانوان می‌دهد که بعد از خشک شدن ظروف، آبچکان را روی کابینت قرار دهند و یا آن را جابجا کنند و در جایی که در معرض دید افراد نیست قرار دهند تا ظاهر منظم آشپزخانه حفظ شود.

 خانواده ایکیا مدل IKEA HULTARP

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که می‌توانید آشپزخانه خود را تغییر دهید، قرار دادن قرار دادن آویزه هایی هست که بالای سینک قرار می گیرند یا روی دیوار آویزان می شودآویزه‌هایی که برای جاظرفی بالای سینک در نظر گرفته شده است توانسته شکل بهتر و زیبا‌تری را به جاظرفی بدهد و این که از دو حالت کشیده و مسطح برای ساخت آویزه‌ها استفاده شده است. بنابراین برای قرار دادن اسکاچ و مایع ظرفشویی و همین طور وسایل جانبی دیگری که می‌تواند برای جاظرفی مطلوب باشد وجود دارد و شکل مناسب‌تری را برای جاظرفی ایجاد خواهد کرد. به وسیه میله ریل آویز شما می توانید آنها را بالای سینک نصب کنید یا روی دیوار آشپزخانه نصب نمایید.

جا قاشقی ایکیا مدل IKEA UPPDATERA

امروزه استفاده از جا قاشقی امری بسیار مهم تلقی می‌شود, چرا که باعث می‌شود فضای کمی در آشپزخانه گرفته شود.هر آشپز برای آشپزی نیازمند کفگیر، ملاقه، قاشق، چاقو و… است. و برای آن که بتواند تمام این ابزار را به درستی استفاده کند. نیازمند نظم و طبقه بندی درست وسایل است ,تا علاوه بر آرامش روانی که در خود ایجاد کرده وسایل نیز دارای نظمی مشخص باشند.که بتواند آشپزی آسان و سریع‌تری داشته باشد.و همچنین از سردرگمی هنگام آشپزی جلوگیری کند.

شلف فلزی ایکیا سایز 28×32 سانتی متر مدل IKEA VARIERA

 درست زمانی که فکر میکنید فضای داخلی کابینت ها تمام شده ودیگر جایی برای ظروف باقی مانده خود ندارید،شلف فلزی ایکیا مدل IKEA VARIERA میتواند بسیار کاربردی برای شما عمل کند.همچنین برای شما مشاهده و دسترسی به محتویات کابینت را آسان میکند.در تصویر زیر میتوانید نحوه اتصال این شلف را مشاهده کنید که با استفاده از پیچ های موجود متصل میشود.شما میتوانید با استفاده از پیچ هاییی که موجود میباشد،چند شلف را به همدیگر متصل کنید.

جا قاشقی ایکیا مدل IKEA UPPDATERA سایز 32X50 سانتی متر

داشتن تعداد زیادی قاشق و چنگال، چاقو و دیگر لوازم کوچک داخل آشپزخانه می‌تواند بسیار گیج کننده باشد. اگر همه­‌ی این وسایل را با هم درون کشو یا روی کابینت بگذارید می‌تواند دردسرساز باشند، زیرا هربار برای برداشتن یک قاشق باید کل کشو را زیر و رو کنید. وجود یک ارگانایزر یا جای قاشق و چنگال می‌تواند در این زمینه کمک­ کننده باشد. اینجاست که نظم دهنده ها شبیه به یک مربی یا معلم به شما کمک می‌کنند تا بتوانید وسایل خود را منظم بچینید. نظم دهنده ایکیا مدل UPPDATERA یک ارگانایزر تقسیم بندی شده است که برای کشوی کابینت آشپزخانه شما بسیار کاربرد دارد . با استفاده از این ارگانایزر انواع مختلف از قاشق ، چنگال ، کارد، چاقو، کفگیر و ملاقه در سایزهای مختلف را می توان تقسیم بندی و مرتب کرد که در صورت نیاز دسترسی آسان تری صورت بگیرد از طرفی  یک کشوی مرتب و زیبا خلق کنید. جنس این ارگانایزر از بامبو می باشد و با توجه به سایز 50*32 سانتی متری که دارد مناسب انواع کشوها می باشد.

نظم دهنده ایکیا مدل IKEA TROFAST

نظم دهنده ایکیا مدل IKEA TROFAST با کاربردها بسیار،مناسب برای دسترسی سریع تر به لوازم و همچنین نظم دهی به کشو،نظم دهی به لوازم کوچکی مانند لوازم تحریر و جواهرات و اکسسوری های شما و یا حتی می توانید از آن برای  لوازم بازی و لوازم های کوچک کودکتان از آن استفاده کنید.با این نظم دهنده به لوازم خود دسترسی بهتری پیدا می کنید.

جعبه نظم دهنده ایکیا مدل IKEA BRANAS

 با استفاده ازجعبه نظم دهنده ایکیا IKEA BRANAS به کمد خود نظم دهید و نگران کمبود جا نباشید.این محصول به شما کمک می کند تا چیزهای کوچک مانند کلید، دستکش، شارژر و کابل ... را در کمد لباس خود ذخیره و مرتب کنید.با حصیر دستباف به هر سبد جلوه ای متمایز و طبیعی می دهد. با این ارگانایزر که مانند حصیر دستباف به هر سبد جلوه ای متمایزی میدهد. این سبد کاربردهای بالقوه زیادی دارد.با این سبد در فضا صرفه جویی می کنید و وقتی همه چیز مرتب شده باشد، پیدا کردن آنچه نیاز دارید آسان تر می شود. ارگانایزر یا نظم‌دهنده‌ها هم به عنوان مکمل انواع کمد لباس نواقص و کمبودهای موجود در فضای داخلی کمدها را جبران می‌کنند و برای نظم‌دهی به لباس، اکسسوری و وسایل جانبی مفیدی هستند.این محصول دارای سایز 32x34x32 سانتی متر می باشد.و از جنس پلی استر ساخته شده است.

 

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من