ویژگی جدید گوگل و بهبود مهارت مکالمه انگلیسی شما!

نویسنده مطلب : یاسمین آژفنداک
1403/2/13
33

نحوه عملکرد

ویژگی Speaking Practice با پرسیدن یک سؤال مکالمهمحور از کاربر شروع میشود؛ کاربر باید با استفاده از کلمات خاص به آن پاسخ دهد. با توجه به تصاویری که از آزمایش این ویژگی دیده شده، یکی از مکالمه های هوش مصنوعی به این صورت است که اگر بدنی مناسب و فیت بخواهد، باید چه کار کند؟، کاربر باید پاسخی را بیان کند که شامل کلماتی شامل ورزش، قلب و خسته است.

هدف های نهان این ویژگی :

در واقع این ویژگی گوکل به زبانآموزان زبان انگلیسی این امکان را می دهد که مکالمهای به زبان انگلیسی داشته باشند. همچنین نحوه استفاده صحیح کلمات مختلف و شرکت دادن کاربران در تمرینهای تعاملی یادگیری زبان دیگر هدف این ویژگی می باشد. هوش مصنوعی در این قابلیت، به کاربران کمک میکند تا از کلمات جدید در مکالمه های روزمره استفاده کنند. این ویژگی برای زبانآموزان آرژانتین، کلمبیا، هند، اندونزی، مکزیک و ونزوئلا قابل استفاده می باشد.

رقابت گوگل با دیگر پلتفرم ها

راهاندازی این ویژگی جدید نشان دهنده این است که گوگل این قابلیت را بهعنوان رقیبی برای برنامههای یادگیری زبان مانند Duolingo و Babbel عرضه می کند. این اولینباری نیست که گوگل ابزارهای آموزش و یادگیری زبان را ارائه می کند؛ در سال 2019، گوگل از قابلیتی را رونمایی کرد که به کاربران کمک می کرد که  نحوه تلفظ صحیح کلمات را تمرین کنند. یادگیری زبان به کمک هوش مصنوعی موضوع نوین و جدیدی نیست؛ دولینگو که یکی از محبوبترین برنامه یادگیری زبان می باشد، در سال 2016 از یک چتبات هوش مصنوعی استفاده کرد و در 2023 از GPT-4 برای آموزش زبان انگلیسی، استفاده کرد.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من