معرفی پنکه جدید و هوشمند شیائومی

نویسنده مطلب : مدیر سایت
1401/1/31
589

همه ما تا حدودی با کمپانی چینی شیائومی آشنا هستیم، این کمپانی در تولید لوازم خانگی آن هم از نوع هوشمند حرفی برای گفتن دارد از آنجایی که با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا سیستم سرملیشی منزل یا محل کار از اهمیت ویژه ای برخودار است در این مقاله قصد داریم یکی از وسایل هوشمند خانگی این کمپانی بنام پنکه ایستاده هوشمند MIJIA Smart DC Variable Frequency را معرفی کنیم که در این فصل بسیار کاربردی می باشد.

مشخصات پنکه هوشمند شیائومی

و اما مشخصات این پنکه چیه؟ این پنکه از مزایایی نظیر زاویه فوق عریض چرخش، حسگر کنترل باد، رطوبت و دما نیز برخوردار می باشد. شاید باورش سخت باشد ولی این پنکه به واسطه حجم هوای بزرگ 29 متر مربع قادر است ظرف 2 دقیقه کل هوای خانه را به گردش در بیاورد. لازم به ذکر است سرعت خروجی هوای این پنکه به میزان 6.5  متر در ثانیه می‌رسد و همچنین مسافت انتقال جریان هوای آن تا 16 متر است که می‌تواند برای گردش هرچه بهتر هوا در خانه مفید باشد.علاوه بر این موارد این پنکه شیائومی دارای یک حسگر داخلی  Hall است که از چرخش 150 درجه‌ای افقی و 90 درجه‌ای عمودی روی یک محور دوگانه خودکار پشتیبانی می‌کند، همینطور چرخش چند زاویه‌ای آن مناطق بیشتری از محیط را تحت پوشش قرار می‌دهد و سر دستگاه پس از خاموش شدن وارد حالت استراحت می‌شود. این محصول همچنین در کنار حسگرهای خود دارای حالت هوشمند و حالت خواب نیز هست و می‌تواند به شکل خودکار عملکرد و سرعت باد را بر اساس شرایط محیط داخل خانه تنظیم کند.

نکته مثبت این پنکه این است که  با استفاده از اپلیکیشن MI Home می توانید از طریق گوشی موبایل و وصل شدن به WiFi به تنظیمات این محصول دسترسی داشته باشید.   

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من