ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex 3 با نمایشگر و باتری بزرگتر معرفی شد

نویسنده مطلب : سهیلا عباسی
1403/6/23
58

کمپانی امیزفیت (Amazfit) به‌تازگی جدیدترین نسخه ساعت هوشمند خود از سری T-Rex با نام T-Rex 3 را معرفی کرده است. این ساعت هوشمند، ضمن حفظ استانداردهای نظامی و مقاومت بالای سری T-Rex، با قابلیت‌های جدید و بهبود یافته‌ای عرضه می‌شود. طراحی مقاوم و قابلیت‌های پیشرفته این مدل، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد فعال در فضای باز تبدیل کرده است.

امیزفیت با معرفی ساعت هوشمند T-Rex 3، سری ماجراجویی خود را به سطح جدیدی رسانده است. این مدل با طراحی هشت‌ضلعی و دکمه‌های بافت‌دار، ضمن حفظ ظاهر مقاوم و صنعتی این سری، حالتی مدرن‌تر و جذاب‌تر دارد. نمایشگر 1.5 اینچی AMOLED آن با روشنایی حداکثر 2000 نیت، برای استفاده در زیر نور شدید خورشید ایده‌آل است و با پوشش محافظ گوریلا گلس، مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. این ساعت حتی قابلیت ویژه‌ای برای استفاده در روزهای سرد زمستانی دارد، که کارکرد آن در شرایط سخت را تضمین می‌کند.

بند سیلیکونی 22 میلی‌متری آن از جنس سیلیکون مایع ساخته شده که راحتی بیشتری را برای استفاده طولانی‌مدت فراهم می‌کند و به دلیل خاصیت ضد حساسیت، برای کاربرانی که حساسیت‌های پوستی دارند مناسب است. از نظر مشخصات فنی، T-Rex 3 با پردازنده ZPS3044 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی همراه است که به اجرای سریع برنامه‌ها و ذخیره‌سازی کافی کمک می‌کند. همچنین، این ساعت از سیستم‌ عامل جدید Zepp OS 4 بهره می‌برد و دستیار هوش مصنوعی مبتنی بر مدل GPT-4o از OpenAI را پشتیبانی می‌کند که تجربه کاربری هوشمند و آسانی را فراهم می‌کند.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند، باتری قدرتمند آن است. ظرفیت باتری 1.4 برابر بیشتر از مدل T-Rex 2 بوده و در حالت استفاده معمولی تا 27 روز عمر دارد. با GPS روشن، این زمان به 42 ساعت می‌رسد و در حالت صرفه‌جویی می‌تواند به ترتیب تا 114 و 180 ساعت دوام بیاورد. برای کاربرانی که به‌طور مداوم از قابلیت‌های ساعت استفاده می‌کنند، باتری در حالت سنگین تا 13 روز پاسخگو است.

ساعت T-Rex 3 از 170 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و با مقاومت 10 ATM در برابر آب، گزینه‌ای مناسب برای شنا، غواصی تا عمق 45 متر، و دیگر فعالیت‌های آبی است. این ساعت علاوه بر ویژگی‌های معمول نظیر ردیابی ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس و خواب، توانایی اندازه‌گیری دمای پوست را نیز دارد که به بهبود نظارت بر وضعیت سلامت کمک می‌کند.

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من