ایکیا و صرفه جویی شدید آب

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/1/23
73

چگونه ایکیا باعث صرفه جویی شدید آب در خانه می شود!؟

نازل آب ÅBÄCKEN که قبلاً با نام MISTELN اعلام شده بود، راه حلی مقرون به صرفه ارائه می دهد که می تواند به مشتریان کمک کند مصرف آب در خانه را تا 95٪ کاهش دهند و به افزایش آگاهی مردم در مورد اهمیت هر قطره آب کمک کند. نوآوری در بهره وری آب به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند.

میزان دسرسی به آب آشامیدنی در جهان

از هر 3 نفر در سراسر جهان 1 نفر به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارد و میلیاردها نفر در سال 2030 به آب سالم، و بهداشت دسترسی ندارند. تقریباً 10٪ از منابع آب شیرین جهان در خانه ها استفاده می شود. IKEA متعهد به کمک به مردم برای صرفه جویی در مصرف آب در خانه هایشان استدر حال حاضر، همه دوش‌ها و شیرهای آب IKEA دارای یک رگولاتور داخلی بهینه آب هستند که جریان بهینه آب را ارائه می‌کند. برای کاهش بیشتر مصرف آب خانگی، IKEA با شرکت نوآور نوآور Altered Company همکاری کرد و نازل آب ÅBÄCKEN را توسعه داد.

نازل آب ÅBÄCKEN می تواند برای هر شیر آب IKEA یا اکثر شیرهای استاندارد موجود در بازار مناسب باشد و این پتانسیل را دارد که جریان آب را تا 0.25 لیتر در دقیقه در حالت مه و تا 1.9 لیتر در دقیقه در حالت اسپری کاهش دهد. این نازل می‌تواند تا 95 درصد آب را در حالت غبار و 66 درصد در حالت اسپری صرفه‌جویی کند در مقایسه با شیرهای مخلوط کن سینی شستشوی استاندارد با سرعت جریان آب 5.7 لیتر در دقیقه. در نتیجه، ÅBÄCKEN همچنین به صرفه جویی در مصرف انرژی برای گرم کردن آب کمک می کند. ما می دانیم که اکثر افرادی که با کمبود آب مواجه هستند کیف پول نازکی نیز دارند، بنابراین مهم است که راه حل هایی با قیمت های پایین و سازگار با اکثر خانه ها ایجاد کنیم.

هانا کارلکه، رهبر تجاری مجموعه حمام IKEA می‌گوید:

این امر بدون نوآوری و همکاری امکان‌پذیر نیست. ما در طول توسعه نازل آب ÅBÄCKEN بر بسیاری از چالش‌ها غلبه کردیم، به عنوان مثال، رسیدن به هدف خود در مورد برچسب قیمت، یافتن مواد پایدارتر، و همه‌گیری را در طول فرآیند تجربه کردیم، اما خوشحالیم که محصول در نهایت با مشتریان در سراسر جهان ملاقات خواهد کرد. جهان در اکتبر امسال." IKEA متعهد به بهبود کیفیت آب و در دسترس بودن آب در سراسر زنجیره ارزش کامل است. این شامل بازنگری در محدوده و پیشنهاد غذا، مواد اولیه و روش‌های تولید می‌شود. کاهش مصرف آب در خانه بخشی از این امر است.

لنا جول، مدیر پایداری محدوده، IKEA سوئد، می‌گوید:

IKEA جاه طلبی دارد که بیش از یک میلیارد نفر را برای زندگی سالم و پایدار در مرزهای سیاره الهام بخشد و قادر سازد.روشی که ما این کار را انجام می‌دهیم این است که اطمینان حاصل کنیم که محصولات ما جذاب، مطلوب و مقرون به صرفه هستند - و آن را برای خیلی‌ها انتخاب آسانی می‌کند و برای عده کمی لوکس نیست. ما معتقدیم که همه خانه‌ها پر از امکانات هستند و صرفه‌جویی در مصرف آب یک جنبش پایداری مهم است که همه باید بتوانند در آن مشارکت کنند.»

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من