موزه دیجیتال IKEA

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/9/7
193

در 16 سپتامبر، موزه دیجیتال IKEA در Älmhult، سوئد، راه اندازی شد. پلتفرم دیجیتال جدید، گسترده ترین منبع آنلاین دانش و حقایق در مورد برند سوئدی مبلمان منزل بود. این پلتفرم دری را به روی تاریخ گسترده و پر جنب و جوش IKEA باز کرد. شامل بیش از 100 داستان درباره بنیانگذارش اینگوار کامپراد و برخی از نمادین ترین محصولات و طرح های به یاد ماندنی از دهه 1940 تا امروز است.

 

این داستان ها از طریق اسناد و آثار تاریخی و از دیدگاه های مختلف توسط افرادی که در زمان وقوع آن در آنجا بودند، روایت می شود. هر داستان یک قطعه به داستان IKEA اضافه می کند، داستانی که هر روز به رشد خود ادامه می دهد. «بسیاری از داستان‌ها عملکرد درونی IKEA را آشکار می‌کنند، و قبلاً هرگز به صورت عمومی به اشتراک گذاشته نشده بودند.

جوتا ویهریا، رهبر ابتکارات راهبردی در موزه IKEA می‌گوید:

«در مورد یک پیروزی، یک اشتباه بزرگ، یک ماجراجویی خطرناک یا یک فروپاشی انقلابی باشد، ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا آن را همانطور که بود بیان کنیم.»

پلتفرم دیجیتال جدید شامل بیش از 100 مقاله، فیلم و مصاحبه با افراد درگیر در این سفر است، از یک تجارت کوچک محلی تا یک برند جهانی مبلمان منزل با بیش از 210000 کارمند و 456 فروشگاه در 61 بازار در سراسر جهان.

جوتا ویهریا می‌گوید:

«این یک فرصت فوق‌العاده برای ما است که تاریخ گسترده و پر جنب و جوش IKEA را با بازدیدکنندگان معمولی و افرادی که هنوز فرصت سفر فیزیکی به Älmhult و بازدید از موزه IKEA در قلب IKEA را نداشته‌اند به اشتراک بگذاریم.»

محتوای موجود در این پلتفرم به صورت آنلاین به زبان های انگلیسی و سوئدی در دسترس خواهد بود، و در سرتاسر جهان، در هر زمان و مکان قابل دسترسی خواهد بود.

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من