نوآوری IKEA برای فضای کوچک!!!

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/12/26
63

IKEA به دنبال نوآوری برای راه حل های جدید فضای کوچک است!

KEA در حال توسعه مبلمان چند منظوره است که برای تبدیل از یک عملکرد به عملکرد دیگر برای انطباق با نیازهای متغیر در طول روز و شب طراحی شده است. برخی از راه حل ها قرار است، فروش در مقیاس کوچک در طول سال 2023 در دو بازار IKEA آغاز شود. 

جهان به طور فزاینده ای شهری می شود. در سال 1960، تنها 34 درصد از جمعیت جهان در شهرها زندگی می کردند. در سال 2020 جمعیت شهری از 56 درصد فراتر رفت و به رشد سریع خود ادامه می دهد. با افزایش شهرنشینی، فضای زندگی در حال کاهش است. با این حال نیازهای انسان یکسان باقی می‌ماند، همه به مکانی برای خواب، غذا خوردن، آشپزی، استراحت، سرگرمی نیاز دارند و حتی بیشتر از این، اکنون خانه نیز به مکانی برای کار تبدیل شده است. با نوظهور زندگی در فضاهای کوچک شهری، تمرکز بر این است که خانه چقدر قابل زندگی است تا اینکه چقدر بزرگ است.

تحقیقات IKEA نشان می‌دهد که نیاز روزافزون به راه‌حل‌هایی که امکان استفاده انعطاف‌پذیر از فضا را فراهم می‌کنند، جایی که یک اتاق یا حتی یک تکه مبلمان را می‌توان برای فعالیت‌های مختلف استفاده کرد تا به حداکثر استفاده از فضاهای زندگی محدود کمک کند. در همین حال، مردم به دنبال این هستند که فضاهای خود را گویا جلوه دهند، می خواهند سبک زندگی خود را منعکس کنند و رویای احاطه کردن خود را با آنچه دوست دارند حتی در فضای کوچک دارند. برای پاسخ به این نیازها، IKEA در حال کاوش و توسعه مبلمان چند منظوره است که قابل تغییر و سازگاری است تا متناسب با فعالیت ها و حالات مختلف در طول روز با استفاده از یک فضا باشد. ویژگی اساسی این راه حل ها تطبیق پذیری آنهاست. این راه حل ها همچنین به ایجاد فضا برای با هم بودن و حفظ حریم خصوصی کمک می کند.

افرادی که در فضاهای کوچک زندگی می کنند اغلب باید در مورد خواب و حریم خصوصی که ارتباط نزدیکی با رفاه آنها دارد، سازش کنند. تخت و میز تاشو یکی از راه حل هایی که امروزه فاش شده است، راه حل تخت خواب/میز  تاشو است که می تواند اتاق نشیمن یا محل کار/تحصیل فرد را به اتاق خواب تبدیل کند، و محیطی را برای یک خواب خوب شبانه ایجاد کند.

این راه حل شامل یک تخت تاشو و یک میز بزرگ برای کار، همراه با ذخیره سازی در زیر میز، ذخیره سازی در داخل تخت، و فضای قفسه در بالا و داخل است. این محصول شما را قادر می سازد تا به سرعت فضای کار، مطالعه و خواب را شخصی سازی کنید. با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت جهان در شهرها زندگی می کنند، خانه ها کوچکتر و کوچکتر می شوند. 

با محدودتر شدن فضای زندگی، ما به راه حل های هوشمندانه تری نیاز داریم تا با نیازهای روزافزون خود سازگار شویم. IKEA همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود زندگی مردم در خانه است. زندگی در فضای کوچک، و چالش‌هایی که با آن پیش می‌آید، یکی از زمینه‌های بسیار نزدیک به IKEA است. در این پروژه، ما در حال بررسی راه‌حل‌های مبلمان چند منظوره با الهام از چالش‌های ایجاد یک فضای کوچک چند منظوره، آسان و سرگرم‌کننده برای زندگی هستیم. امیدواریم این راه‌حل‌های نوآورانه کمک زیادی به افرادی کند که زندگی روزمره آنها در فضاهای کوچک اتفاق می‌افتد.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من