خانه هوشمند از IKEA

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/7/10
54

چگونه ایکیا به زندگی بهتر کمک می کند!

IKEA با معرفی پشتیبانی Matter برای هاب DIRIGERA گام بعدی را برای ایجاد یک تجربه خانه هوشمند بهتر و ساده‌تر برمی‌دارد. از 11 سپتامبر، هر محصول هوشمند متصل به هاب DIRIGERA با پلتفرم های خانه هوشمندی که از استاندارد Matter استفاده می کنند، سازگار خواهد بود.

راحتی تجربه خانه هوشمند

Matter استاندارد جدید صنعت خانه‌های هوشمند است که به محصولات هوشمند اجازه می‌دهد بدون در نظر گرفتن اینکه از کدام برند هستند، به یکدیگر متصل شده و با هم کار کنند. به عنوان اولین گام در پذیرش ماده، هاب DIRIGERA به روز می شود تا به یک پل ماده تبدیل شود و آن را قادر می سازد از هر سیستم دارای ماده فعال پشتیبانی کند. این به‌روزرسانی به همه محصولات هوشمند IKEA مبتنی بر Zigbee - پروتکلی که محصولات هوشمند IKEA را از سال 2012 نیرو می‌دهد - اجازه می‌دهد تا با سایر دستگاه‌ها و پلتفرم‌های پشتیبانی‌شده از Matter ارتباط برقرار کنند و راحتی و دسترسی به تجربه خانه هوشمند را افزایش دهند.

در IKEA، ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که خانه هوشمند باید برای همه ساده و در دسترس باشد. ما درک می کنیم که داشتن محصولات هوشمندی که بدون زحمت با هم کار می کنند برای مشتریان ما چقدر مهم است. با معرفی Matter Support در DIRIGERA، ما در حال برداشتن یک گام مهم به سمت ایجاد یک تجربه خانه هوشمند یکپارچه تر و سازگارتر هستیم. Damir Smrkovic، رهبر پلتفرم و فناوری در IKEA سوئد می‌گوید کاربران دیگر نیازی به نگرانی در مورد سازگاری ندارند - همه چیز با هم، به راحتی و کارآمد کار می‌کند.

IKEA متعهد است اطمینان حاصل کند که هر اکوسیستم دارای ماده فعال می تواند به طور یکپارچه با محصولات هوشمند IKEA ارتباط برقرار کند و باز بودن و قابلیت همکاری در صنعت خانه های هوشمند را ارتقا دهد. به عنوان یکی از اولین اعضای هیئت مدیره اتحاد استانداردهای اتصال (CSA)، IKEA به طور فعال در توسعه استاندارد Matter مشارکت داشته است و فرصت های بیشتری را برای بسیاری از افراد در سراسر جهان فراهم می کند. 

 

از زبان ایکیا:

ما می دانیم که بسیاری از مردم محصولات هوشمند را پیچیده می دانند. هدف ما تغییر آن با ترویج ادغام بهتر و ساده تر فناوری در زندگی روزمره است. تا به امروز، این به معنای ادغام با برخی از پرکاربردترین پلتفرم ها بوده است. دیوید گرانات، مدیر Range در IKEA سوئد، می‌گوید با Matter، ما این امکانات را حتی بیشتر گسترش می‌دهیم و ادامه می‌دهد: «با ترکیب چندین دهه تجربه در خانه با فناوری نوآورانه، ما معتقدیم که موقعیت منحصربه‌فردی برای کاهش موانع و کاهش موانع داریم. یک زندگی روزمره هوشمندتر را برای افراد بیشتری فراهم کنید."

 

کدام محصول ایکیا را پشتیبانی می کند؟

پشتیبانی از مرکز DIRIGERA در همه مکان‌هایی که DIRIGERA فروخته می‌شود در دسترس خواهد بود. محصولات IKEA در روشنایی، صدا، تصفیه هوا، کنترل از راه دور و حسگرها توسط پروتکل جدید Matter پشتیبانی می‌شوند و تضمین می‌کند که کاربران می‌توانند خانه‌ای متصل ایجاد کنند که نیازها و ترجیحات منحصر به فرد آنها را برآورده کند. IKEA متعهد به گسترش و بهبود مستمر پیشنهادات خانه هوشمند خود با به‌روزرسانی محصولات موجود و راه‌اندازی محصولات جدید است و به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌های بیشتری در آینده دنبال می‌شود.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من