Samsung Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Buds FE معرفی شدند

نویسنده مطلب : محمد جوکار
1402/7/13
280

Samsung Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ روز چهارشنبه به عنوان جدیدترین محصولات افزوده شده این شرکت به سری دستگاه های "Fan Edition" معرفی شدند. این تبلت ها مجهز به نمایشگرهای LCD 10.9 و 12.4 اینچی (سری گلکسی تب اس 9 معمولی دارای صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X هستند) با نرخ تازه سازی 90 هرتز و دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند. سامسونگ همچنین از عرضه هدست مقرون به صرفه استریو بی‌سیم (TWS) Galaxy Buds FE خود خبر داد که ویژگی‌هایی مانند حذف فعال نویز (ANC) موجود در محصولات گران‌تر این شرکت را ارائه می‌دهد.دستگاه های جدید Fan Edition در کنار S23 FE کاملاً جدید عرضه شدند. قابل ذکر است که همه این دستگاه‌ها امروز راهی هند خواهند شد و قیمت‌ها احتمالا امروز اعلام می‌شود و فروش آن در جشنواره بزرگ هندی آمازون آغاز می‌شود.

قیمت Samsung Galaxy Tab S9 FE، Galaxy Tab S9 FE+ و Galaxy Buds FE
قیمت Samsung Galaxy Tab S9 FE از 529 یورو برای مدل پایه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی شروع می شود. قیمت مدل بزرگتر Samsung Galaxy Tab S9 FE+ با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از 699 یورو شروع می شود. هر دو تبلت در انواع سلولی نیز موجود هستند که می توانند به شبکه های 5G متصل شوند. می توانید قرص ها را در رنگ های خاکستری، اسطوخودوس، نعنایی و نقره ای خریداری کنید.در همین حال، Samsung Galaxy Buds FE 109 یورو قیمت دارد و این هدفون در رنگ‌های Graphite و White در دسترس خواهد بود.

مشخصات Samsung Galaxy Tab S9 FE، Galaxy Tab S9 FE+
Samsung Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ که به تازگی راه اندازی شده اند بر روی One UI 5.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا می شوند. Galaxy Tab S9 FE و Tab S9 FE+ به ترتیب دارای صفحه نمایش LCD 10.9 و 12.4 اینچی WQXGA (2560x1600 پیکسل) هستند. طبق گفته سامسونگ، هر دو نمایشگر دارای نرخ تجدید 90 هرتز هستند.یک چیپست Exynos 1380 از سامسونگ، سامسونگ Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ را تامین می کند. در حالی که مدل اول با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس است، مدل پلاس با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. فضای ذخیره سازی در هر دو مدل را می توان از طریق اسلات کارت MicroSD (تا 1 ترابایت) افزایش داد.برای عکس‌ها و فیلم‌ها، هر دو تبلت به یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند – مدل پلاس دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض دیگر با فوکوس خودکار، و همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو برای تماس‌های ویدیویی است. گزینه های اتصال شامل Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، GPS، و یک پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده های سیمی است. Samsung Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ به ترتیب دارای باتری های 8000 و 10000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 واتی هستند. مشخصات Samsung Galaxy Buds FE
هدست Samsung Galaxy Buds FE TWS دارای طراحی است که تا حدودی شبیه مدل قبلی Galaxy Buds Plus با نوک بال است. با این حال، آنها دارای یک ویژگی هستند که مدل قدیمی فاقد آن بود - پشتیبانی ANC.هدست Galaxy Buds با نام تجاری FE از کنترل های لمسی پشتیبانی می کند و از ویژگی سامسونگ پشتیبانی می کند که به آن اجازه می دهد به طور خودکار بین دستگاه ها جابجا شود. هدست بی سیم دارای رتبه IPX2 برای مقاومت در برابر پاشش آب است، به این معنی که باید در برابر پاشش آب مقاوم باشد. طبق گفته شرکت، با فعال بودن ANC تا شش ساعت عمر باتری با این هدفون و در مجموع 21 ساعت، از جمله جعبه شارژ Samsung Galaxy Buds FE از کدک های صوتی SBC و AAC پشتیبانی می کند که نشان می دهد با گوشی های هوشمند iOS و Android به خوبی کار می کند.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من