Samsung Galaxy S24 Ultra

نویسنده مطلب : محمد جوکار
1402/2/6
839

Samsung Galaxy S24 Ultra ممکن است از روش انباشتگی باتری EV برای ارائه عمر باتری طولانی‌تر استفاده کند!!

 

سامسونگ سری گلکسی اس 23 را در ماه فوریه عرضه کرد و شایعات در مورد نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار گلکسی اس در حال حاضر آغاز شده است. سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا، که انتظار می رود در سال 2024 به طور رسمی عرضه شود، با فناوری جدید باتری EV عرضه می شود. برای ارائه عمر باتری بهبود یافته طبق گزارش‌ها، بخش تولید باتری سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از فناوری افزایش ظرفیت مورد استفاده در سلول‌های خودروی الکتریکی و داخل گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی است. انتظار می‌رود که گلکسی اس 24 اولترا در کنار گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس به صورت رسمی معرفی شود.

بر اساس گزارش The Elec (به زبان کره ای)، بخش SDI سامسونگ، که باتری های Li-Ion را توسعه و تولید می کند، به دنبال پیاده سازی روش جدیدی برای جمع کردن باتری برای باتری های کوچک با هدف گوشی های هوشمند، تبلت ها، نوت بوک ها و سایر دستگاه های الکترونیکی مصرفی است. گزارش شده است که سامسونگ SDI با دو شرکت چینی برای استفاده از استکینگ برای تولید باتری‌های نسل 5 با هدف خودروهای برقی همکاری کرده است. این مکانیسم انباشته، که از صنعت خودروهای برقی قرض گرفته شده است، برای افزایش چگالی انرژی، اجزای باتری مانند کاتدها و آندها را محکم روی هم قرار می دهد.

گمان می رود سامسونگ این فناوری باتری را با Galaxy S24 Ultra معرفی کند. سایر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های پرچم‌دار نیز احتمالاً همین روند را دنبال خواهند کرد. گفته می شود که روش انباشته شدن چگالی انرژی را بیش از 10 درصد نسبت به روش سیم پیچی سنتی افزایش می دهد که در آن مواد باتری به صورت رول های ژله ای می پیچند و در قوطی ها قرار می دهند.

گلکسی اس 24 اولترا با چندین ارتقاء نسبت به نسل قبلی خود، گلکسی اس 23 اولترا، عرضه خواهد شد. این گوشی می‌تواند دارای نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی باشد و از SoC معرفی‌نشده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام استفاده کند. گفته می شود که بر روی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 اجرا می شود. احتمالاً دارای سنسورهای 200 مگاپیکسلی با قابلیت زوم بهبود یافته است.

 

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من