در باره گلکسی رینگ سامسونگ-Samsung Galaxy Ring بدانید!

نویسنده مطلب : مهسا منفرد
1403/5/6
90

سامسونگ به تازگی از حلقه جادویی خود رو نمایی کرده است ، انگشتری که در ظاهر مشابه به یک انگشتر معمولی است اما قابلیت های زیادی دارد. چه در زمان  که در ادامه نگاهی به مشخصات آن می اندازیم.

طراحی 

طراحی ظاهری Galexy Ring در کمال سادگی بسیار زیبا و چشم گیر است. این حلقه در سه رنگ مختلف مشکی، نقره ای و طلایی طراحی شده است. همچنین در 9 سایز مختلف تولید می شود که به راحتی با انگشت های مختلف سازگار باشد. وزن این حلقه در سایز های مختلف متفاوت است ، در سایز 5 ابعاد آن 7.0×2.6 میلی متر با وزن 2.3 گرم است در حالی که وزن سایز 13 آن تا 3 گرم می رسد.

به طور کلی حلقه وزن سبکی دارد و در استفاده ی روزانه انگشت دست را خسته نمی کند. به دلیل طراحی در رنگ های مختلف به راحتی با استایل های مختلف سازگار می شود.

قابلیت ها 

با استفاده از Galaxy AI.4 می توانید امیتاز روزانه خود را مشاهده کنید که بر اساس کیفیت خواب ، میزان ضربان قلب و میزان فعالیت شما محاسبه می شود و تلاش کنید هر روز بهتر از دیروز باشید.

خواب راحت رو با ردیاب های وضعیت خواب تجربه کنید. انگشتر اطلاعاتی را بدون اینکه شما متوجه شوید جمع اوری می کند و با دادن پیشنهاد هایی بر اساس وضعیت شما به بهبود وضعیت خواب شما کمک می کند.جالب از بدانید حتی قابلیت تشخیص خر و پف های شما را دارد!

اتصال

حلقه از طریق بلوتوث 5.4 متصل می شود و با دستگاه هایی که سیستم عامل اندروید 11 به بالا دارند به راحتی سازگار می شود. از طریق برنامه Samsung Galaxy Wearable می توانید به حلقه متصل شوید و تنظیمات آن را شخصی سازی کنید. همچنین با استفاده از برنامه Samsung Health می توانید اطلاعات مربوط به سلامتی خود را مشاهده و رصد کنید.

باتری

انگشتر در سایز های مختلفی طراحی و تولید می شود. از سایز 5 تا 7 گلکسی رینگ مجهز به باتری 17 میلی آمپر ساعتی است که هر 6 روز یکبار نیاز به شارژ شدن دارد. از سایز 8 تا 11 دارای باتری 18 میلی آمپر ساعتی است و باتری تا 6 روز شارژ دهی  دارد . سایز 12 و 13 مجهز به باتری 22.5 میلی آمپر ساعتی است که تا 7 روز دوام می آورد.

قابلیت ضد آب

حلقه از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند و در مقابل پاشش آب مقاوم است . همچنین از استاندارد 10ATM water-resistance پشتیبانی می کند که عمق 100 متری تا 10 دقیقه در مقابل نفوذ آب مقاوم است. 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من