چند ایده ساده برای دکوراسیون که فوراً فضای شما را متحول می کند!

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/4/7
239

اگر خانه شما به بازسازی نیاز دارد اما بودجه محدود و حتی زمان کمی دارید، در جای مناسبی هستید. ما چند ایده دکور خانه را برای شما ارائه می دهیم.

دائماً یک گلدان گل در آشپزخانه یا اتاق نشیمن خود نگه می دارید؟ این عشق  در سراسر خانه گسترش دهید. یک بهانه عالی برای ایجاد تنوع برای اتاق خواب یا حمام است.

به راحتی می توانید با یک یا چند قاب عکس زیبا دکور خانه را عوض کنید. و تنوع جدیدی را به آن ببخشید. یک آینه بزرگ در راهرو، ورودی، یا اتاق خواب قرار دهید .نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه اتاق را بزرگتر و روشن تر می کند.

می توان با چند کتاب به خانه یک چیدمان جدید داد. آیا روی دیوارهای خود جای دیگری برای هنر ندارید؟ مشکلی نیست هر چیزی از نقاشی و دیوارکوب گرفته تا گیاهان را روی یک قفسه بچینید.

 یک مکان دنج برای مطالعه راه اندازی کنید.اگر گوشه مطالعه مشخصی ندارید؟ مشکلی نیست. اتاق نشیمن رسمی خود را طوری طراحی کنید که به عنوان یک فضای استراحت دنج خدمت کند.

از رنگ سیاه نترسید. رنگ مشکی ملایم در این اتاق خواب باعث می شود که احساسی خاص و صمیمی به آن ببخشید، به گونه ای که هرگز نمی توانید با رنگ روشن تر به آن دست پیدا کنید .

ورودی خود را تقویت کنید. یک میز کنسول کوچک انتخاب کنید.و روی آن یک گلدان قرار دهید. سپس چند پرتره را به دیوار تکیه دهید تا نگاهی آرام , مانند دیوار گالری داشته باشید.

کوسن های خود را تعویض کنید.ساده ترین راه برای شاداب شدن در اتاق خواب یا اتاق نشیمن هستند. معرفی یک رنگ، چاپ یا شکل جدید کل فضا را دوباره تازه کند.

به راحتی می توان به اتاقی که بسیار کوچک است و از آن چشم پوشی کردید، به این دلیل که فضای قابل استفاده کافی برای دکوراسیون وجود ندارد.با رنگ دیوار روشن و چند آثار هنری متنوع، جذابیت بخشید.

مبلمان خود را دوباره روکش کنید . روکش کردن مبلمان به طور خودکار کل فضا را تازه می کند.

کاغذ دیواری جدید اعمال کنید.لازم نیست کل اتاق خود را کاغذدیواری کنی  فقط یک دیوار را انتخاب کنید. هم سریع و آسان است و هم تفاوت زیادی ایجاد می کند.         

نظر خود را بیان کنید

محمد هادی کبیری ارسال شده در 1402/4/7 ساعت 17:19
بسیار عالی
تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من