بررسی کیبورد بلوتوث تسکو TKM 7230B با کیفیت و خوش ساخت

نویسنده مطلب : مدیر سایت
1400/3/20
562

تسکو یکی از برندهای ایرانی می باشد که به دنبال ساخت محصولات اقتصادی و به صرفه می باشد. اینبار می خواهیم کیبورد بلوتوث تسکو TKM 7230B را مورد بررسی قرار دهیم این محصول هم از تاچ پد بهره می برد و هم کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. این کیبورد می تواند یکی از بهترین و البته مهم تر از آن به صرفه ترین گزینه های بازار برای اتصال به لپ تاپ، کامپیوتر و البته مهم تر از آن تلویزیون یا ستاپ باکس باشد.


طراحی و کیفیت ساخت 

کیبورد تسکو TKM 7230B ابعاد چندان بزرگی ندارد و کلیدهای آن کوچک‌تر از اندازه فول سایز هستند.‍‍‍‍‍ تسکو تقریبا از تمامی بخش رویی کیبورد استفاده کرده است و شما فضای خالی چندانی را در اطراف کیبورد و تاچ‌پد مشاهده نمی‌کنید. تاچ‌پد قرار گرفته در سمت راست ابعاد قابل قبولی دارد ولی اگر حساسیت را بیش از حد پایین تنظیم کنید، در عمل عرض آن کمی کوچک باشد. بر خلاف تاچ‌پدهای معمول که طراحی افقی دارند، تاچ‌پد کیبورد تسکو به طور عمودی طراحی شده. به نظر می‌رسد دلیل این طراحی متفاوت، صرفه‌جویی در ابعاد و هر چه کوچک‌تر کردن کیبورد باشد. تاچ‌پد همچنین فاقد کلیک فیزیکی جداگانه است و در عوض باید از لمس تک یا دو انگشتی روی آن استفاده کنید یا در شرایط خاص به سراغ کلیدهای ترکیبی Fn+Ctrl برای کلیک چپ و Fn+Alt برای کلیک راست بروید.

در کل در مورد طراحی کیبورد باید بگویم که ظاهر شیک، مینیمال و ساده‌ای دارد و بسیار با کیفیت و خوش ساخت است. علاوه بر این ضخامت کم و وزن قابل قبولی دارد. تنها نکته منفی طراحی،‌ چاپ حروف فارسی است که به دلیل کوچک بودن کلیدها، ظاهر کیبورد را بیش از حد شلوغ کرده است. البته از طرف دیگر چاپ فارسی برای بیشتر کاربران مزیت مهمی محسوب می‌شود.

 

 

 

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من