5 نمونه از بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور

نویسنده مطلب : سهیلا عباسی
1403/5/29
260

برخی از ساعت‌های هوشمند قابلیت مکالمه را هم برایتان فراهم می کند؛ یعنی با اتصال ساعت به گوشی موبایل و با استفاده از اسپیکر ساعت می‌توانید با اسمارت واچ‌تان مکالمه تلفنی برقرار کنید. البته این مورد را در نظر بگیرید که فقط برخی از ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه عرضه می‌شوند. حالا تصور کنید که نیازی به اتصال به گوشی نباشد و با فناوری تعبیه‌شده روی ساعت موسوم به e-Sim به راحتی مکالمه کنید و تماس بگیرید. 

Samsung Galaxy Watch Active2 (44mm LTE)

سامسونگ در سال ‌های اخیر به یک تولید کننده اصلی در عرصه ساعت ‌های هوشمند تبدیل شده است و محصولات ساعت هوشمند آن کل بازار را در بر می ‌گیرند. ما یک لیست برای معرفی بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ را گردآوری کرده ایم تا بتوانید ساعت مناسب خود را پیدا کنید. هر مدل از سری ساعت های هوشمند سامسونگ می ‌توانند بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور باشند ، اما اکنون می خواهیم درباره 2 Samsung Galaxy Watch Active صحبت کنیم.

گلکسی واچ اکتیو 2 یک ساعت هوشمند سیم کارت خور درخشان با صفحه نمایش AMOLED جذاب و روشن با وضوح 360 در 360 پیکسل است. Galaxy Watch Active 2 دارای سیستم عامل تایزن است. اندازه نمایشگر کوچکتر این ساعت هوشمند به این معنی است که قرار گرفتن آن بر روی دست آسان است و می توان آن را در هر زمانی در طول روز پوشید.  گلکسی واچ اکتیو 2 بیش از یک روز عمر باتری را ارائه می دهد که فقط کمی بهتر از رقیب اصلی خود یعنی اپل واچ است. این دستگاه مجهز به اسلات سیم کارت است و همچنین با LTE سازگار است. اگر سیم کارت را وارد کنیم ، با استفاده از این ساعت هوشمند بدون نیاز به همراه داشتن تلفن، قادر به برقراری تماس ، ارسال پیام و گشت و گذار در اینترنت خواهیم بود. این گجت پوشیدنی دارای یک مانیتور ضربان قلب اختصاصی است که سلامت قلب شما را نشان می دهد و زمانی که بیش از حد طبیعی باشد به شما هشدار می دهد.  گلکسی واچ اکتیو ۲ را می توان بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ و تناسب اندام دانست.

Apple Watch Series 3 (42mm GPS + Cellular model)

ساعت متصل اپل واچ سری 3 یکی از پیشرفته ترین ساعت هوشمند سیم کارت خور است. ویژگی های آن از بالاترین عملکرد برخوردار است و دستگاه در مقایسه با مدل های دیگر مانند Apple Watch Series 6 ارزان تر است. در واقع، این ساعت که در لیست بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور قرار گرفته است دارای GPS یکپارچه است که باعث خوشحالی صاحبان آیفون شده است. بعلاوه، این ساعت به طور یکپارچه به گوشی هوشمند شما وصل می شود، بنابراین می توانید به راحتی اعلان ها، پیام ها و تماس ها را مستقیماً روی مچ دست خود مشاهده کنید.



نسخه اپل واچ سری 3 نیز مانند سری 5 دارای اسلات سیم کارت اختصاصی با پشتیبانی از LTE است. با این حال، سری 3 در انواع 38 میلی‌متری و 42 میلی‌متری عرضه می‌شود که آن را کمی کوچک‌تر از سری 5 می‌کند. در ادامه منظور ما از بیان مشخصات نسخه 42 میلی متری اپل واچ سری سوم است. این پوشیدنی از پردازنده دو هسته‌ای Apple S3 استفاده می‌کند که عملکرد مناسبی را ارائه کرده و در عین حال عمر باتری را در هر زمان که لازم است حفظ می‌ کند. این دستگاه از اولین سنسور ضربان قلب نوری در نوع خود استفاده می کند که می تواند این کار را انجام دهد. این گجت پوشیدنی فاقد نمایشگر همیشه روشن است.  این اپل واچ در حال حاضر در رنگ های محدودی از جمله آلومینیوم خاکستری و آلومینیوم نقره ای موجود است. این پوشیدنی با مقاومت در برابر آب محافظت می شود که اپل آن را ضد شنا می نامد. به لطف تغییرات ایجاد شده در سیستم عامل WatchOS اپل، ویژگی های ردیابی سلامت و تناسب اندام به طور پیش فرض در این ساعت گنجانده شده است. 

Apple Watch SE (44mm GPS + Cellular model)

Apple Watch SE  یک ساعت هوشمند سیم کارت خور یکپارچه است که می تواند به طور مستقل از تلفن هوشمند، کار کند.  قیمت این ساعت کمتر از دیگر مدل های بهترین اپل واچ است که عمدتاً این قیمت کم تر به دلیل عدم وجود سنسور اکسیژن خون (SPO2) و ECG است. این ساعت دارای یک قاب آلومینیومی در 3 رنگ، یک بند ورزشی سیلیکونی و یک صفحه نمایش OLED رتینا است و در دو نوع 40 و 44 میلی متری موجود است. این ساعت هوشمند مجهز به تراشه S5 است و جدا از تماس ها، پیام ها و اعلان های اجتماعی، قادر است فعالیت بدنی را زیر نظر داشته و در صورت بالا بودن ضربان قلب به شما هشدار دهد.


پیام‌رسانی مستقل و عملکردهای تلفن فقط پس از اتصال سیم کارت در دسترس هستند. اپل واچ SE دارای بلندگو و میکروفون با کیفیت صدای عالی است. این ساعت ورزشی مجهز به تراشه GPS و NFC یکپارچه، قطب نما، ارتفاع سنج است و به لطف حسگر قادر به تشخیص سقوط است. باتری تا 18 ساعت دوام می آورد و در مدت یک ساعت و نیم شارژ می شود

 سامسونگ گلکسی watch 3

ساعت مچی که مراقب شما است. Galaxy Watch3 بهره‌وری در سطح تلفن هوشمند و فناوری پیشرو در زمینه موارد مربوط به سلامت را در یک دستگاه کلاسیک و عالی با هم ترکیب می‌کند. پیشرفته‌ترین Galaxy watch که تاکنون داشته‌ایم، با Galaxy Watch3 می‌توانید به‌راحتی زندگی و سلامتتان را مدیریت کنید.

این ساعت قاب چرخان ظریفی دارد، و با وجود صفحه نمایش بزرگ‌تر، دیدن و فوکوس کردن روی آنچه مهم است آسان‌تر می‌شود. ساعت مچی Galaxy Watch3 باریک‌تر و کوچک‌تر است، با اینکه ظاهر پیچیده‌تری دارد ولی باز هم 15 درصد سبک‌تر است و با فریم باریک خود برای استفاده روی مچ دست ایده‌آل است. ظاهر خاص Galaxy Watch3 با تنوع زیادی از صفحات ساعت که، که همگی با بدنه شیک آن همخوانی دارد، تکمیل می‌شود. ترکیبی از بیش از 40 مورد متنوع برای خود برگزینید، و در حالی که به‌راحتی به برنامه‌های دلخواهتان دسترسی دارید سریع و در یک نگاه، اطلاعات مفید مورد نیازتان را مشاهده کنید. بدون ترس کاوش کنید. ساعت مچی Galaxy Watch3 به‌طور خودکار سقوط شدید را با شتاب‌سنج پیشرفته خود تشخیص می‌دهد، و یک پیام درخواست کمک را همراه با مکان شما برای مخاطب اضطراری ارسال می‌کند. مجهز به بیش از 120 برنامه تمرینی در خانه است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، ساعت مچی Galaxy Watch3 به شما کمک می‌کند تا بدنتان را طبق زمان خودتان حرکت دهید. برنامه را از تلفنتان انتخاب کنید و به روی صفحه تلویزیون انتقال دهید؛ همانطور که تمرین می‌کنید، در همان لحظه ضربان قلب شما را نشان می‌دهد. برای آمار دقیق‌تر از «بند ورزشی شیاردار» استفاده کنید

اپل واچ Apple Watch Series 9

اپل واچ سری 6 از نظر طراحی تفاوتی با سری های نسل قبل ندارد و شرکت اپل تغییراتی ویژه در این سری جدید از ساعت‌ها هوشمند خود ارائه داده است و اپل واچ سری 6 مجهز به سیستم تشخیص اکسیژن است که می‌تواند سطح اکسیژن خون کاربر را بر اساس شرایط مختلف اندازه گیری کرده و از آن طریق نتایج مشخص و نوتیفیکیشن‌های خاصی را نشان می‌دهد. یکی از مهم‌ترین موارد معرفی شده در اپل واچ سری 6  واچ فیس ها می باشند که در حقیقت واچ فیس قدرتمندترین و شخصی‌ترین جنبه اپل واچ است. تلاش اپل برای طراحی واچ فیس ها با اولویت قرار دادن نمایش زمان آغاز شده و با استفاده از قابلیت‌ها و فناوری‌های تعبیه شده در اپل واچ سری 6، این فیس های جدید را ساخته شده‌اند.

در واچ فیس GTM به صورت هم‌زمان، ساعت مناطق مختلف را به صورت یکجا نشان می دهد و مکان کاربر را نیز نشان دهد و واچ فیس Cont-up سپری شدن زمان را ردیابی می‌کند و لحظه‌ها را نشانه گذاری می‌کند. با ایده برداری از ساعت‌های کلاسیک، فیس کرنوگراف مقیاس‌های مختلفی از زمان و از جمله آن دورسنج را نشان می‌دهد و بتواند سرعت را بر اساس زمان صرفه شده و مسافت اندازه گیری کند. اپل واچ سری 6 مجهز پردازنده S5 بوده از نسل‌های جدید تراشه‌های فشرده اپل برای ساعت‌های هوشمند به‌حساب میایند. و در رنگ‌های متنوع، بندهای خاص و قابلیت‌های ویژه طراحی شده و به‌زودی آماده عرضه در بازار جهانی می‌شود. اپل واچ سری 6 در دو رنگ جدید آبی و قرمز در کنار بندهای تک حلقه‌ای جدید طراحی و آماده عرضه شده است.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من