5 تا از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی

نویسنده مطلب : مهسا منفرد
1403/1/18
85

همه ی ما می دانیم شیائومی دامنه ی مختلفی از محصولات را تولید و به بازار ارائه می کند . موفقیت شیائومی در بازار غیر قابل انکار است . یکی از محصولاتی که شیائومی تولید می کند و بسیار پر طرفدار و پر فروش است ساعت هوشمند است . ساعت هوشمند های شیائومی در مدل ها و با قابلیت های مختلفی تولید و راهی بازار می شوند. در ادامه نگاهی به 5 تا از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی در حال حاضر می اندازیم. با من همراه باشید.

1.ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 8 Pro

در میان تمام ساعت هوشمند های شیائومی ، Xiaomi Smart Band 8 Pro یکی از جدید ترین و پر طرفدار ترین های بازار است . این شیائومی بند هوشمند به نسبت سری قبلی ابعاد کمی بزرگ تری دارد . ساعت طراحی اسپرتی دارد و با استایل های مختلف سازگار می شود. با استفاده از این ساعت می توانید 150 فعالیت ورزشی متفاوت را دنبال کنید. عمر باتری ساعت تا حدود 14 روز در حالت استند بای و 6 روز استفاده مداوم است ، که در بین ساعت های هوشمند باتری با دوامی دارد.  وزن ساعت 22.5 گرم است که وزن را روی دست احساس نمی کنید. قابلیت جالب  ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 8 Pro این است که به راحتی می توانید به وسیله های هوشمند کانکت شوید و آن ها را کنترل کنید. همچنین در خانه های هوشمند کار هایی مثل روشن یا خاموش کردن لامپ ها را انجام دهید. ساعت در 2 رنگ بندی مشکی و نقره ای تولید شده است که با بند های مختلف می توان استفاده کرد.

2.ساعت هوشمند Xiaomi Watch S3

ساعت هوشمند شیائومی Whatch s3 با طراحی صفحه نمایش گرد ، حس خوبی را منتقل می کند. قابلیت جالب این ساعت این است که قاب گرد رویی قابلیت تعویض دارد و به راحتی می توانید آن را عوض کنید . شیائومی واچ 3 ضد آب است و به معنی است که برای فعالیت های روزانه به راحتی می توانید از ساعت استفاده کنید و فعالیت هایی مثل شنا کردن را با خیال راحت انجام دهید. ساعت از یک پردازنده Snapdragon W5  بهره می برد که عملیات ها را به راحتی انجام می دهد. عمر باتری در این ساعت به نسبت ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 8 Pro کمی کمتر است به این ترتیب که باتری در حالت استند بای تا 15 روز و در حال استفاده مدوام تا 5 روز دوام می آورد. وزن ساعت در حدود 44 گرم است که ممکن است در استفاده روزانه کمی دست را خسته کند.

3.ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro

صفحه نمایش در این ساعت OLED است که کیفیت خوبی را به نمایش می گذارد. طراحی به گونه ای است که صفحه نمایش در زیر قاب قرار می گیرد و این طراحی شیشه صفحه نمایش را در مقابل ضربات و خط و خش احتمالی حفظ می کند. ساعت از یک پردازنده Snapdragon W5 بهره می برد که فعالیت ها را بسیار روان انجام می دهد. ساعت این قابلیت را دارد که فرآیند خواب شما را دنبال کند و آماری از ساعت های خواب عمیق و زمان بیداری به شما بدهد. این قابلیت به شما کمک می کند که نظارت دقیق تری بر فرآیند خواب خود داشته باشید. با یکبار شارژ ساعت می توانید در حدود 2 روز و نیم از ساعت استفاده کنید. البته اگر استفاده های سنگین از ساعت داشته باشید ممکن است عمر باتری ساعت کمتر شود. در بین ساعت هایی که تا اینجا بررسی کردیم ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro از وزن سنگین تری برخوردار است .وزن ساعت 54.5 گرم است. اگر فردی با مچی ظریف هستید بهتر است ساعت با وزنی سبک تر انتخاب کنید.

4.ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 8

ساعت هوشمند شیائومی با طراحی بیضی شکل و وزن 14.9 گرمی خود مناسب افرادی است که دست های ظریفی دارند. یک قابلیت جالب این ساعت این است که با تغییر نوع بند می توانید آن را به گردنبد نیز تغییر دهید. بند های این ساعت در رنگ ها و جنس های مختلف طراحی و تولید شده و در بازار یافت می شود. بسته به سلیقه ی خود می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. ساعت هوشمند شیائومی از 151 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند که می توانید روند ورزش خود را به راحتی دنبال کنید. بند 8 شیائومی از GPS داخلی پشتیبانی نمی کند و با اتصال به تلفن همراه GPS را تشخیص می دهد. ظرفیت باتری در این ساعت 14 روز در حالت استفاده ی استند بای و 6 روز در حالت استفاده ی سنگین است.

5.ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 Pro

مورد آخر لیست ما Xiaomi Watch S1 Pro است که با طراحی صفحه نمایش گرد می تواند دراستایل شما اثر گذار باشد. باتری ساعت در حالت استند بای تا 14 روز و در حالت استفاده مداوم تا 5 روز دوام می آورد. بند های مختلف با رنگ و طرح های مختلف تولید شده است که با توجه به استایل روزانه ی خود می توانید بند ساعت را انتخاب کنید. ساعت مجهز به سنسور SP02  است که میزان اکسیژن خون را اندازه گیری می کند. همچنین ساعت مجهز به سنسور ضربان قلب است که به راحتی می توانید ضربان قلب خود را رصد کنید.

 

در این مقاله با ایرانتک 24 5 تا از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی را بررسی کردیم ، البته تنوع کالا های شیائومی زیاد است که می توانید بسته به نیاز خود خرید کنید. سپاس از شما که تا انتهای مقاله با ایرانتک 24 همراه بودید. منتظر نظرات شما هستیم.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من