بهترین ساعت های هوشمند سال 2024

نویسنده مطلب : مهسا منفرد
1402/11/4
1012

ساعت هوشمند یک گجت پوشیدنی است که امروزه اکثر افراد از آن استفاده می کنند. ساعت های هوشمند در برند های مختلف به بازار ارائه شده اند. در ادامه به بررسی بهترین ساعت های هوشمند  2024 می پردازیم.

ساعت هوشمند اپل مدل Apple Series 9

این اپل واچ سری 9 شاید در ظاهر مشابه سری های قبل خود باشد اما اگر کمی دقیق تر به آن نگاه کنیم متوجه تفاوت ها خواهیم شد. ساعت هوشمند اپل واچ سری 9 قابلیت جدیدی به نام Double Tap دارد. به این گونه که اگر با دستی که ساعت روی آن بسته شده است، انگشت شصت و انگشت اشاره را دوباره بهم بزنید فرمانی که تنظیم شده را انجام می دهد. روشنایی تصویر در این ساعت تا 2000 نیت می رسد. در این اپل واچ سری 9 سنسور اکسیژن بهبود پیدا کرده است و می تواند به صورت مداوم میزان اکسیژن خون را اندازه گیری کند. اپل واچ سری 9 از چیپست جدید اپل استفاده کرده که عملیات های پردازشی را با قدرت بیشتری انجام می دهد. این ساعت در دو اندازه متفاوت با ابعاد 41 میلی متری و 45 میلی متری به بازار ارائه شده است.

ساعت هوشمند کوروس مدل COROS PACE 3

این ساعت مناسب افرادی است که اهل ورزش هستند. ساعت طراحی سبک وزنی دارد. ابعاد این ساعت 41.9× 11.7 میلی متر است که به نسبت دیگر ساعت ها ابعاد کوچک تری دارد. همچنین ضخامت خیلی کمی دارد. با توجه به افزاش ظرفیت باتری به نسبت نسل های قبلی، مدت زمان شارژ دهی بیشتری دارد. یکی از ویژگی های مثبت این ساعت شارژ دهی 24 روزه آن است. دلیل شارژ دهی طولانی مدت استفاده از صفحه نمایش LCD است که میزان مصرف باتری را تا حد زیادی کاهش می دهد. در این بین باید به میزان استفاده هم دقت شود به فرض مثال در حالت پخش موسیقی مداوم عمر باتری 10:30 ساعت است.

ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch Ultra 2

این مدل ساعت هوشمند که در سال 2023 به بازار معرفی شده است ظاهری مشابه سری های قبلی دارد. همانطور که می دانیم ساعت هوشمند های اپل ارزش خرید بالایی دارند. روشنایی تصویر 3000 نیت است و به نسبت نسل های قبل صفحه نمایش بهتری ارائه کرده است. مدت زمان شارژ دهی در حالت ذخیره نیرو 72 ساعت و و در حالت استفاده معمولی 32 ساعت است. ساعت هوشمند اپل از سنسور های مثل میزان اکسیژن خون، سنسور دما و ... بهره می برد. همچنین ساعت Apple Watch Ultra 2 سنسوری دارد که حداقل و حداکثر میزان ضربان قلب را اندازه گیری می کند و صورت نوتیفیکشن نشان می دهد. فضای داخلی تا 64 گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. این ساعت هوشمند به نسبت دیگر ساعت ها قیمت بالاتری دارد، اگر ساعتی با بودجه مناسب تر می خواهید به سراغ دیگر مدل ها بروید.

ساعت هوشمند گوگل مدل Google Pixel Watch 2

ابعاد این ساعت هوشمند کوچک است و برای دست بانوان بسیار مناسب است. قسمت زیرین ساعت از جنس آلومینیوم است که باعث شده ساعت وزن سبکی داشته باشد. در این ساعت باتری تعبیه شده که تا 24 ساعت شارژ دهی دارد. ساعت مجهز به سنسور های متفاوتی است که داشتن سنسور ها به شما کمک می کند از وضعیت بدن خود مطلع شوید و بتوانید میزان استرس خود را مدیریت کنید. ساعت هوشمند گوگل Pixel watch 2 از نرم افزار wear os 4 بهره می برد که عملکر آن را بهتر می کند. ساعت هوشمند جدید گوگل مجهز به اپلیکشن سلامتی FitBit است که وضعیت سلامتی را چک می کند. روشنایی تصویر در این ساعت 1000 نیت است. ابعاد ساعت 41×41 در 12.3 میلی متر است .

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Samsung Galaxy Watch 6

کاربران اپل همه از اپل واچ ها استفاده می کنند و ساعت های هوشمند سامسونگ جایگزین مناسبی برای کاربران اندروید هستند. ساعت Galaxy Watch 6 از فرمان های حرکتی پشتیبانی می کند ; به فرض مثال زنگ ساعت را با دوبار حرکت دست با مچ بسته می توانید قطع کنید. همچنین می توانید اپلیکشنی که زیاد استفاده دارید را روی این فرمان حرکتی تنظیم کنید که با حرکت دست برنامه مربوطه باز شود. ساعت هوشمند گلگسی واچ 6 در دو ابعاد 41 و 44 میلی متری به بازار عرضه شده است. این ساعت می تواند فشار آب تا عمق 50 متر را تحمل کند. رزولوشن تصویر 480×480 پیکسل است که تصویری واضح را به نمایش می گذارد.

ساعت هوشمند فیت بیت مدل Fitbit Versa 4

ساعت هوشمند فیت بیت مدل Fitbit Versa 4 ساعتی است که به صورت تخصصی برای ورزش کردن و تناسب اندام طراحی و ساخته شده است. ساعت هوشمند Fitbita بیش از 40 حالت ورزشی  را پشتیبانی می کند مثل دویدن ، گلف، بدن سازی، یوگا و... . همچنین قابلیت کنترل ضربان قلب به صورت 24 ساعته را دارد. نوع صفحه نمایش در این ساعت از نوع AMOLED است. مدت زمان شارژ دهی باتری  در ساعت فیت بیت 6 روز است. با استفاده از این ساعت هوشمند هیچ نوتیفیکشن پیامی را از دست نمی دهید. ساعت تا عمق 50 متری آب ، برای شنا در استخر و حمام ضد آب است.

سپاس از شما که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید می توانید ساعت های هوشمند خود را از سایت ایران تک 24 تهیه کنید. برای انتخاب بهتر ساعت هوشمند می توانید با پشتیبانان سایت در تماس باشید.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من