Xiaomi 13 Ultra 

نویسنده مطلب : محمد جوکار
1402/1/29
376

Xiaomi 13 Ultra 

طراحی فوق العاده شیائومی 13 با پوشش چرمی قبل از عرضه رونمایی شد.

تایید شده برای ارائه رتبه IP68 در این گوشی .
شیائومی 13 اولترا قرار است در 18 آوریل در چین عرضه شود.

شیائومی 13 اولترا قرار است در 18 آوریل معرفی شود. پیش از عرضه رسمی، این شرکت برخی از جزئیات کلیدی را در مورد گوشی هوشمند پرچمدار برتر خود تایید کرده است. اخیرا تایید شده است که شیائومی 13 اولترا دارای سنسورهای دوربین تنظیم شده لایکا است که در پنل پشتی گوشی قرار دارند. این شرکت اخیراً تأیید کرده است که گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود دارای یک دوربین چهارگانه خواهد بود. شیائومی اکنون طراحی شیائومی 13 اولترا را پیش از رونمایی خود فاش کرده است. تیزرهای جدید تایید می کنند که این گوشی در رنگ های سفید و سبز عرضه خواهد شد.

طبق تیزرهای به اشتراک گذاشته شده در Weibo، قسمت بالایی پنل پشتی شیائومی 13 اولترا دارای طراحی دو مرحله ای است. بخش برجسته دارای یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ است که دارای چهار سنسور، فلاش LED و همچنین مارک لایکا در مرکز است. شیائومی قبلاً تأیید کرده است که راه‌اندازی دوربین چهارگانه دارای دوربین اصلی 1 اینچی سونی IMX989 است که در Xiaomi 13 Pro نیز یافت می‌شود.

به گفته سازنده چینی گوشی های هوشمند، برای بهبود تجربه دوربین، Xiaomi 13 Ultra از دیافراگم متغیر پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه می دهد دیافراگم را در f/1.9 یا f/4.0 تنظیم کنند. راه اندازی دوربین چهارگانه پشتی از سه سنسور سونی IMX858 تشکیل خواهد شد.

شیائومی همچنین فاش کرده است که Xiaomi 13 Ultra دارای روکش چرمی در پنل پشتی خواهد بود. گفته می شود این طراحی بافت و حس یک دوربین را می دهد. گوشی هوشمند پرچمدار آینده همچنین دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.

جزئیات بیشتری از گوشی پرچمدار آینده پیش از این درز کرده بود. گفته می شود که این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 است. احتمالاً باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی بسته بندی می شود. گفته می شود که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی WQHD+ AMOLED با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز است. صفحه نمایش خمیده دارای یک بریدگی حفره‌ای با تراز وسط خواهد بود تا دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی را در خود جای دهد.

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من