کالکشن بهار 2023 ایکیا

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/1/27
261

مجموعه VARMBLIXT، بهار 2023 راه اندازی شد.ایکیا با طراح برنده جایزه Sabine Marcelis دراین  مجموعه جدید همکاری می کرده است که به بررسی احتمالات احساسی نور در خانه می پردازد. این مجموعه چشم نواز که از محصولات نورپردازی مجسمه سازی و لوازم جانبی شیک خانه تشکیل شده است، قرار است گرما و مثبت بودن را به خانه شما بیاورد.

مجموعه نورپردازی و لوازم جانبی خانه VARMBLIXT طراحی متمایز را با زیبایی نور ترکیب می کند تا فضایی بهبود بخش خلق کند. هر قطعه دارای فرم منحصر به فردی است که با جلوه های نور و رنگ به سبکی ظریف و غیرمنتظره بازی می کند.


IKEA و Sabine Marcelis با هم طرح‌های احساسی ایجاد کرده‌اند. این محصولات تجربه مثبتی را در خانه ایجاد می‌کنند که با نور تقویت می‌شود.Sabine Marcelis در استودیوی پر نور خود در روتردام، دیدگاه منحصر به فرد خود را در مورد طراحی ارائه می دهد. چه او در حال ساخت لامپ‌های مجسمه‌سازی باشد و چه در حال کاوش در نحوه حرکت نور خورشید در شیشه، قطعات او جلوه‌های پویا و زیبایی را به نمایش می‌گذارند.این در مورد نمایش مواد یا ترکیبی از مواد است، به طوری که توجه شما را به خود جلب کند و بخواهید از نزدیک نگاه کنید.به عنوان بخشی از یک هدف بلندمدت، IKEA در حال بررسی تغییر از نوری است که عملکرد خاصی در خانه دارد به نوری که تأثیر عاطفی دارد و به رفاه ما نیز کمک می کند.در این مجموعه با عناصر مختلف نور , دما، رنگ، نور غیرمستقیم و بازتاب‌ها , بازی می‌کنند که فضای احساسی را تقویت ‌کنند.یک همکاری الهام بخش محصولات VARMBLIXT زبان طراحی منحصر به فرد سابین را به نمایش می گذارد که با درک بصری نور و رنگ، در کنار اصول طراحی IKEA مشخص می شود.

این مجموعه می تواند خلاقانه در سراسر خانه استفاده شود. مجسمه ای برای سقف شما,لامپ آویز VARMBLIXT هنگامی که خاموش می شود، یک شی مجسمه ای است که با روشن شدن به قطعه ای جادویی از مهندسی نور تبدیل می شود. شگفتی نور این مجموعه آغاز یک سفر IKEA برای کشف اینکه چگونه نور می تواند فضای خانه و طرز فکر ما را برای بهتر شدن تغییر دهد را نشان می دهد.

لذت بردن از دونات

دونات یکی از شکل‌ها و ویژگی‌های مشخص سابین مارسلیس به دو شکل مختلف در مجموعه VARMBLIXT است . به عنوان یک کاسه شیشه‌ای چشمگیر در دو اندازه و به عنوان یک چراغ دیواری رومیزی. برای لحظات جادویی .این مجموعه شامل این ست کوکتل شیشه ای شیک، متشکل از سینی با دسته های فلزی، قفسه، کوپه شامپاین، لیوان و همزن نوشیدنی است. وقتی اشیا نور را می گیرند، بازتاب های رویایی ایجاد می کنند.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من