کالکشن ورزشی ایکیا

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/10/27
98

مجموعه ورزشی DAJLIEN از IKEA

محصولاتی که در تمرینات روزانه به شما انگیزه می دهند

 IKEA خوشحال است که به تحقق یکی از محبوب ترین جاه طلبی ها کمک می کند: ورزش بیشتر.

 مجموعه ورزشی محدود DAJLIEN متشکل از محصولات چند منظوره است، با این ایده طراحی شده اند، که هرکسی به روش خود ورزش می کند. Dajlien در گویش Småland به معنی "روزانه" است، استانی که زمانی IKEA در آنجا شروع به کار کرد. ایده آل برای انگیزه روزانه شما در طول هر تمرین، از یک جلسه یوگا بعد از کار تا یک تمرین قدرتی فشرده در باشگاه. با تغییر تمرینات خود، ورزش همچنان سرگرم کننده است و برای حفظ نیت خوب ضروری است. اجازه ندهید آب و هوای خاکستری ژانویه شما را متوقف کند، زیرا محصولات را می توان هم در داخل و هم در فضای باز استفاده کرد. مجموعه محدود DAJLIEN از ژانویه 2024 در فروشگاه ها در دسترس خواهد بود.

نیمکت آموزشی DAJLIEN 

نیمکت چوبی تمرین با الهام از وسایل قدیمی باشگاه بدنسازی که ظاهری مدرن به آن بخشیده است. شما از نیمکت برای انجام تمرینات استفاده می کنید و بعد از ورزش تمام ویژگی های خود را در آن ذخیره می کنید. این درب به دو صورت قابل استفاده است: یک طرف دارای یک لایه ضد لغزش برای انجام تمرینات ورزشی است، در حالی که طرف دیگر چوبی مبل را به یک میز قهوه خوری شیک تبدیل می کند که با هر فضای داخلی متناسب است.

تشک دوتایی انعطاف پذیر

تشک های تمرینی بیضی شکل را برای یک کلاس یوگا مشترک در اتاق نشیمن پهن کنید. شکل بازیگوش و رنگ سبز تازه به شما انگیزه بیشتری می دهد، حتی در یک صبح خاکستری. برای تمرین فشرده تر، جلسه را با وزنه های حلقه ای شکل تمدید کنید. تشک در دو اندازه موجود است، بنابراین حتی کوچکترها نیز می توانند شرکت کنند.

لوازم ورزشی ضروری

با استفاده از حوله میکروفایبر دیگر نیازی نیست نگران عرق کردن بدن باشید. از آنجایی که جمع و جورتر از یک حوله معمولی است، می توانید به راحتی آن را با خود به یک جلسه تمرین در باشگاه یا پارک ببرید. این همچنین در مورد بلندگوی بلوتوث کوچکی که با آن می توانید موسیقی مورد علاقه خود را در حین ورزش پخش کنید نیز صدق می کند. وقتی به خانه رسیدید، همه چیز را در چرخ دستی قرار دهید.

طراحی تازه

پایه همه کاره برای هوا دادن لباس های ورزشی شما پس از یک تمرین فشرده ایده آل است. همچنین می‌توانید از آن به‌عنوان ذخیره‌سازی سریع کیف، حوله و وسایل ورزشی خود که نمی‌خواهید در کمد نگهداری کنید، استفاده کنید. این استند طرحی بازیگوش با اشکال گرد دارد و در رنگ های سفید تازه و سبز مریمی موجود است.

هوشمند، همه کاره و انعطاف پذیر

آموزش خود را با مجموعه آموزشی چهار تکه کامل کنید. می توانید تمرینات مختلفی را با نوار مقاومتی و وزنه انجام دهید و با توپ می توانید عضلات دردناک را بعد از یک تمرین فشرده ماساژ دهید. این ست همراه با یک کیسه ذخیره سازی دستی است که به راحتی می توانید آن را با خود به باشگاه ببرید.

در مسیر درست قدم بردارید

با اضافه کردن نیمکت به برنامه تمرینی خود، عضلات پاها و باسن خود را تمرین می دهید. از بامبو ساخته شده است: ماده ای قوی و سبک وزن که سال ها دوام می آورد. در خارج از تمرین، می توان از آن به عنوان یک پله برای برداشتن چیزی از قفسه بالای کمد نیز استفاده کرد.

 

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من