ردمی پد و تفاوت آن با سایر تبلت ها

نویسنده مطلب : مدیر سایت
1401/7/23
653

در اواسط مهرماه شیائومی اولین تبلیت خود را تحت عنوان ردمی پد Redmi Pad  معرفی کرد و این ادعا را دارد که در میان تبلت های هم قیمتی خود بهترین است. اینکه این تبلت چه ویژگی هایی دارد که آن را خاص می کند را بررسی خواهیم کرد:

نرخ تازه سازی بالا

معمولا صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا شامل تبلت های پریمیوم می شوند. اما شیائومی این ویژگی را در Redmi Pad  ارائه می دهد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 10.61 اینچی با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل با نرخ رفرش ریت 90 هرتز می باشد. پنل 10 بیتی دارای 220 PPI است و حداکثر روشنایی 400 نیت را پشتیبانی می کند. این تبلت دارای گواهینامه TUV Rheinland می باشد از این جهت خستگی بصری کمتر اتفاق می افتد و انتشار نور آبی کمتر است.

نرم افزار سفارشی

اکثر تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار با حداقل ویژگی‌ها، نزدیک به اندروید موجود هستند. در حالی که Redmi Pad  با MIUI for Pad عرضه می شود، همان نرم افزاری که در شیائومی پد 5 یافت می شود.همانطور که از نام آن پیداست، MIUI for Pad یک نسخه سفارشی شده از پوسته اندروید شیائومی است که برای تبلت ها طراحی شده است. ویژگی‌های مفیدی مانند صفحه‌نمایش تقسیم‌شده، پنجره‌های شناور، چند پنجره و داک را در خود جای داده است.نکته مهم این است که شیائومی وعده 2 آپدیت اندروید و MIUI و همچنین 3 سال به روز رسانی امنیتی را برای این تبلت داده است.

چیپست قدرتمند

تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه معمولاً دارای چیپ‌ست‌های سطح پایه هستند. با این وجود ،Redmi Pad توسط MediaTek Helio G99 SoC، تراشه ای که در داخل گوشی های هوشمند در این بخش قیمت یافت می شود، قدرت می گیرد. از این رو، دستگاه به اندازه یک گوشی هوشمند معمولی در این محدوده قدرتمند است.این دستگاه همچنین دارای حداکثر 6 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 است. همچنین از توسعه کارت MicroSD (تا 1 ترابایت) پشتیبانی می کند.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من