گردهمایی لباس خواب ایکیا برای چیه؟

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/6/20
71

IKEA رکورد جهانی جدیدی را برای بزرگترین گردهمایی لباس خواب ثبت کرد و سالی را برای خواب بهتر آغاز کرد!

امروز، 2051 همکار IKEA عنوان رکوردهای GUINNESS WORLD ™ را برای بزرگترین گردهمایی افرادی که لباس خواب دو تکه پوشیده بودند (یک محل برگزاری) شکستند. این دستاورد در Älmhult، سوئد، قلب IKEA اتفاق افتاد و آغاز یک ابتکار یک ساله متمرکز بر بهبود خواب برای بسیاری از مردم بود.

فردریکا اینگر، مدیر عامل IKEA سوئد می گوید:

«ما از این تلاش جمعی هیجان زده هستیم که با هم جمع می شویم تا اهمیت خواب را برجسته کنیم. خواب خوب برای همه مفید است، و ما معتقدیم که با اولویت بندی آن، واقعاً می توانیم تفاوت بزرگی ایجاد کنیم. تنظیمات کوچک، مانند انتخاب بالش یا نور مناسب می تواند منجر به پیشرفت های بزرگ شود. هدف ما این است که این پیشرفت‌ها را برای همه در دسترس قرار دهیم زیرا خواب خوب باید چیزی باشد که همه می‌توانند به آن دست پیدا کنند.»

تصمیم IKEA برای بهبود خواب ریشه در این واقعیت دارد

که بسیاری از مردم با وجود درک گسترده از اهمیت خواب، هنوز برای رسیدن به استراحت با کیفیت خوب تلاش می کنند. گزارش IKEA Life at Home نشان می دهد که 55 درصد از مردم خواب را به عنوان مهم ترین فعالیت خود در خانه ارزیابی می کنند. با این حال، مطالعات متعدد نشان می دهد که از هر 2 بزرگسال، 1 نفر از خواب خود ناراضی هستند که بر عملکرد روزانه و عملکرد کاری تأثیر می گذارد.

"علاقه مشتریان ما به خواب سال هاست که در حال افزایش است. و پیامی که ما از آنها دریافت کردیم کاملاً واضح بود - آنها نکات خواب بیشتری می‌خواهند، راه‌حل‌های خواب بیشتر و حتی راحتی بیشتری در تنظیم خواب رویایی‌شان می‌خواهند. . بنابراین، هدف ما در سال مالی 25 دسترسی به میلیون‌ها نفر دیگر و کمک به آنها برای بهبود خواب و زندگی روزمره است.»

در IKEA، ما بر این باوریم که :

خواب خوب مستلزم رویکردی جامع به محیط خواب است. IKEA با تکیه بر دهه‌ها نوآوری و توسعه در بخش خواب، سابقه طولانی در ایجاد راه‌حل‌هایی با طراحی خوب، کاربردی و طولانی مدت با قیمت مقرون به صرفه دارد. راه‌حل‌های ما هر شش حوزه را پوشش می‌دهند که ثابت شده برای خواب با کیفیت ضروری هستند: راحتی، صدا، نور، هوا، دما و بی‌ثباتی. 

تشک ها نقش مهمی در تضمین راحتی دارند. IKEA در سفری برای ایجاد تشک های بهتر با تمرکز بر استفاده از مواد کمتر و در عین حال راحتی بهبود یافته با قیمت پایین تر بوده است. آزمایشگاه IKEA Comfort، بخشی از آزمایشگاه تست IKEA در Älmhult که در آن محصولات IKEA تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌گیرند، یک عامل مهم برای این فرآیند توسعه بوده است. از طریق آزمایشگاه Comfort در Älmhult، IKEA از شبیه سازی داده های مجازی و ابزارهای فیزیکی استفاده می کند تا دستور العملی عینی برای ایجاد تشک های متناسب با نیازهای مختلف ارائه دهد.

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من