چرا بایدظروف استیل را به جای ظروف نچسب انتخاب کنید؟

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/5/8
79

با وجود انواع مختلف ظروف پخت و پز، چرا باید فولاد ضد زنگ را به جای سرامیکی، آلومینیومی یا نچسب انتخاب کنید؟

در حالی که همه چیز به ترجیحات شخصی بستگی دارد، ظروف استیل ضد زنگ دارای مزایای متعددی است که آن را به یک انتخاب برتر برای آشپزهای حرفه ای تبدیل می کند. برای شروع، یکی از دلایل اصلی اینکه سرآشپزهای حرفه ای فولاد ضد زنگ را به ظروف نچسب ترجیح می دهند این است که بسیاری از تابه های نچسب نمی توانند به اندازه یک آشپزخانه حرفه ای مقاومت کنند. گرمای زیاد رایج است و همچنین استفاده از ظروف فلزی که برای ظروف با روکش نچسب مضر است.

سایر مزایای فولاد ضد زنگ عبارتند از:

  • سبک تر از چدن
  • غیرواکنشی
  • ایمن در فر
  • مناسب برای قهوه ای شدن و سفت شدن مواد غذایی

آیا پخت و پز با فولاد ضد زنگ خوب است؟

در حالی که ظروف استیل ممکن است به اندازه ظروف نچسب بخشنده نباشند (خطر بیشتر چسبیدن غذا به تابه)، آنها می توانند به نتایج عالی کمک کنند. سرآشپزها سطوح پخت و پز از فولاد ضد زنگ را دوست دارند زیرا می توانید به نتایج فوق العاده خوشمزه و کاراملی دست پیدا کنید، چه پیاز خرد شده یا سینه مرغ را کاراملی کنید. فولاد ضد زنگ دوام بسیار خوبی را ارائه می دهد، می تواند گرمای بالا را تحمل کند و حفظ حرارت فوق العاده ای را ارائه می دهد - آن را در میان بسیاری از آشپزخانه ها مورد علاقه قرار می دهد. اگرچه ظروف استیل ضد زنگ را می توان رسانا و توزیع کننده ضعیف گرما در نظر گرفت، محدوده فولاد ضد زنگ ما دارای یک پایه اتصال ضربه ای است که به توزیع گرما کمک می کند، بنابراین می توانید از بهترین نتایج ممکن لذت ببرید.

آیا فولاد ضد زنگ بدون پوشش است؟

همه فولادهای ضد زنگ بدون روکش نیستند، برخی از فولادهای ضد زنگ دارای پوشش نچسب هستند. با این حال، فولاد ضد زنگ بدون روکش یک انتخاب محبوب در آشپزخانه های مختلف است. همانطور که از نام آن پیداست، فولاد ضد زنگ بدون روکش دقیقاً همین است عاری از هرگونه پوشش.

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من