با هم بودن از طریق پارچه!

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/3/29
105

ایکیا Tyg را ارائه می دهد، فصل جدیدی در منسوجات خانگی که الهام بخش خلاقیت و با هم بودن از طریق پارچه است!

با 20 الگوی ایجاد شده توسط 13 طراح با پیشینه‌های مختلف

IKEA با افتخار راه‌اندازی Tyg را اعلام کرد، مجموعه‌ای از پارچه‌های 3 متری از پیش برش‌شده که برای برانگیختن تخیل و تقویت ارتباطات از طریق قدرت منسوجات طراحی شده‌اند. Tyg از طریق الگوها و رنگ‌های پویا که طراحی مدرن اسکاندیناوی را منعکس می‌کند، همه را به خلاقیت دعوت می‌کند و امکانات بی‌پایانی برای شخصی‌سازی ارائه می‌دهد.

برای بیش از 80 سال، پارچه های متری هویت IKEA و منسوجات خانگی را تعریف می کنند. همانطور که در آخرین نمایشگاه "الگوهای جادویی" در موزه IKEA در Älmhult، سوئد، قلب IKEA برجسته شده است. با Tyg، ما نه تنها هویت خود را پذیرفته و تقویت کرده ایم، بلکه تعهد خود را نیز تقویت کرده ایم. با انتقال به پارچه‌های سه‌متری پیش‌بریده، با ارائه تجربه‌های خرید آنلاین و فروشگاهی، گامی محکم به سوی دسترسی بهتر برداشته‌ایم. در عین حال، ما مردم را تشویق می‌کنیم که خلاقیت خود را با حداقل امکانات و در عین حال که سبک زندگی آگاهانه‌تری دارند، رها کنند.

ماری اولسون، مدیر بخش منسوجات و فرش‌های خانگی، IKEA از سوئد AB، می‌گوید:

«در IKEA، هویت ما عمیقاً با منسوجات در هم آمیخته است. «از لحاظ تاریخی، ما به‌خاطر الگوها و منسوجات‌مان شناخته می‌شویم که میراث دیرینه‌ای از عبارات جسورانه دارند که داستان‌ها را روایت می‌کنند. مجموعه جدید Tyg این سفر را با عبارات الهام بخش بسیاری از 13 طراح درگیر در پروژه ادامه می دهد. در همین حال، ما همچنین برخی از الگوهای مدرن قدیمی و جاودانه را در صندوق گنجینه خود یافتیم تا دوباره از آنها استفاده کنیم."

ماری ادامه می‌دهد:

«تایگ روش IKEA را به شیوه‌ای بازیگوش بیان می‌کند که «شما می‌توانید آن را انجام دهید». ما به‌عنوان خالق این مجموعه سهم خود را انجام دادیم و از شما دعوت می‌کنیم که مسیر خلقت را ادامه دهید.»

Tyg چیه؟

با 20 پارچه از پیش برش خورده در رنگ ها و الگوهای زنده، امکانات بی پایانی را برای شخصی سازی باز می کند و افراد را دعوت می کند تا از خلاقیت بدون احساس محدودیت لذت ببرند. IKEA با ارائه گزینه های شاد و گرافیکی برای تغییر فضاها، افراد را تشویق می کند تا زیبایی شناسی و شخصیت منحصر به فرد خود را بیان کنند. منسوجاتی که مراقبت می شوند، تعمیر می شوند، تزئین می شوند، خلق می شوند و بازآفرینی می شوند، شخصیت و ارزش های فرد را منعکس می کنند و جوهر واقعی خانه و خود را تسخیر می کنند. اغلب، این فرآیند به وسایل موجود تازه می‌شود و جان تازه‌ای می‌بخشد، برای استقبال از چیزی جدید در خانه شما نیازی به جایگزینی کامل نیست. فراتر از افراد الهام بخش، Tyg همچنین به عنوان پلی برای با هم بودن عمل می کند. Tyg همه چیز درباره با هم بودن است. ما می خواهیم جنبه جمعی صنایع دستی را جشن بگیریم ،گرد هم آمدن، علایق و مهارت ها را به اشتراک بگذاریم و روابط طولانی مدت ایجاد کنیم. با برجسته کردن رسانه همه کاره منسوجات، ما امیدواریم که سنت های غنی خیاطی و لحاف را که در فرهنگ های مختلف متحد می شود و مردم را تشویق می کند تا پیوندهای به یاد ماندنی با خانواده، دوستان و جوامع خود برقرار کنند، گرامی بداریم.

با معرفی Tyg، ایکیا به الهام بخشیدن و توانمندسازی افراد برای زندگی آگاهانه تر و ابراز شجاعانه تر خود ادامه می دهد. مانند یک بوم خالی در انتظار یک لمس منحصر به فرد، به همه این فرصت را می دهد تا معمولی را به چیزی خارق العاده تبدیل کنند. مجموعه Tyg که قرار است در ژوئیه 2024 در بازارهای منتخب IKEA عرضه شود، دارای 16 الگوی بلندمدت است که برای 24 ماه در دسترس است، همراه با 4 الگوی اضافی که از افت فصلی در نیمه دوم سال 2024 پشتیبانی می کنند. 

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من