با بازی جدیدایکیا، پول دریافت کنید!

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/3/20
209

بازی کن، پول بگیر!

راه اندازی «The Co-Worker Game» در 24 ژوئن به بازیکنان امکان می دهد کار در دنیای مجازی IKEA را تجربه کنند. طرفداران با تعداد محدودی از نقش‌های پولی موجود، می‌توانند رویاهای خود را برای تجهیز خانه زندگی کنند و برای آن پول دریافت کنند. درخواست برای نقش های پولی در «بازی همکار» از امروز تا یکشنبه 16 ژوئن باز است.

نحوه ی انجام بازی

IKEA از اولین نگاه به بازی Co-Worker، دنیای مجازی که در 24 ژوئن برای Roblox می آید، پرده برداری کرده است. تجربه همه جانبه به بازیکنان این فرصت را می دهد تا رویکرد منحصر به فرد IKEA را به مشاغلی که در آن سفرهای شغلی غیرخطی معمول است و حرکت های جانبی در بخش های مختلف معمول است، تجربه کنند. این فروشگاه مجازی علاوه بر اینکه اولین اقدام این برند در بازی‌های رایج است، به مردم این فرصت را می‌دهد تا در دنیای کاری IKEA غوطه‌ور شوند. با تعداد محدودی از نقش‌های همکار مجازی و پولی موجود در بازی.   متقاضیان موفق می‌توانند مهارت‌های خود را منعطف کنند، به مشتریان کمک کنند و برای جابجایی بخش‌ها ارتقا پیدا کنند، درست مانند دنیای واقعی. در کنار همکاران حقوق‌بگیر، جامعه گسترده‌تر Roblox، گیمرها و طرفداران IKEA به طور یکسان می‌توانند دنیای مجازی IKEA را در Roblox کار، کاوش و تجربه کنند. آن‌ها می‌توانند به بازار غذای سوئدی معروف IKEA و Bistro سفر کنند و مقادیر بی‌پایانی سرو کنند. در نمایشگاه های مختلف توقف کنند و از محصولات معروف IKEA برای سازماندهی فضا استفاده کنند . به بهشت ​​HEMNES سلام کنید. همه با شانس برنده شدن UGC های انحصاری IKEA.

دارن تیلور مدیر مردم و فرهنگ ایکیای کشور، انگلستان و ایرلند:

ما هیجان‌زده هستیم که کار پولی را روی Roblox راه‌اندازی کنیم تا نشان دهیم که چگونه مشاغل را متفاوت انجام می‌دهیم و فلسفه شغلی منحصر به فرد خود را زنده می‌کنیم. در IKEA، هیچ مسیر مشخصی برای پیشرفت شغلی وجود ندارد. همکاران ما می‌توانند نقش‌ها را تغییر دهند، بخش‌ها را تغییر دهند و در هر جهتی که انتخاب می‌کنند رشد کنند، چه در بازی و چه در دنیای واقعی. راه‌های زیادی برای یادگیری و رشد در IKEA وجود دارد، و این چیزی است که IKEA در Roblox در مورد آن است.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من