احتمال انتشار بازی فورتنایت برای آیپد!

نویسنده مطلب : یاسمین آژفنداک
1403/2/12
47

بیانیه های گیمز : 

براساس پست گیمز، فروشگاه بازی‌های این شرکت و همچنین بازی فورتنایت تا اواخر 2024 به آپیدها خواهند آمد. با انتشار آپدیت iOS 17.4، کاربران آیفون در اتحادیه اروپا توانایی ای را داشتند که اپلیکیشن‌ها را از فروشگاه‌های دیگر به‌جای اپ استور دانلود کنند؛ همچنین از آپدیت iOS 17.5 به بعد کاربران می‌توانند مستقیماً اپ‌ها را از وب‌سایت‌های توسعه‌دهندگان دریافت کنند. اکنون پس از اعلام حکم جدید اتحادیه اروپا، اپل شش ماه فرصت دارد تا این قابلیت‌ها را به آیپد نیز اضافه کند.

زمان عرضه : 

اپیک گیمز از تصمیم اتحادیه اروپا درباره آیپد استقبال کرد و گفت که از تمام توانش استفاده می کند تا فورتنایت را به‌زودی در فروشگاه آیفون در اتحادیه اروپا و سپس تا اواخر سال جاری میلادی در آیپدها عرضه کند.

جدال اپیک با اپل : 

جدال اپیک با اپل سال‌هاست که در جریان است؛ اوضاع بد بین این دو شرکت پس از شکایت اپیک از کوپرتینو به‌دلیل اقدامات ضدرقابتی در اپ استور و ساختار کارمزد آن شروع شد، اگرچه اپل تا حد زیادی در آن پرونده پیروز شد، اما جنگ بین این دو شرکت تمام نشد. در این میان زمانی که اپل برنامه خود را برای پیروی از DMA اتحادیه اروپا اعلام کرد، مدیرعامل اپیک، از قوانین جدید اپل انتقاد کرد. اپل نیز حساب توسعه‌دهنده این شرکت را مسدود کرد و این سازنده اعلام کرد که این بازی تهدیدی برای سیستم iOS است. مدت کوتاهی پس از شروع تحقیقات اتحادیه اروپا، اپل حساب این شرکت را دوباره فعال کرد.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من