این سری کالکشن جدید ایکیا برای حیوانات خانگیه!

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/1/17
51

مجموعه جدید IKEA

هدف آن روشن کردن زندگی خانگی گربه‌ها، سگ‌ها و انسان‌های دوستدار حیوانات خانگی است!

یک مجموعه پر جنب و جوش حیوانات خانگی که با نظرات دامپزشکان، متخصصان محصولات حیوانات خانگی، توسعه یافته است، تا از مرتبط بودن هر محصول اطمینان حاصل کند. مجموعه بازیگوش متشکل از 29 محصول بر اساس تحقیقات در مورد زندگی روزمره، رفتارها و ترجیحات گربه ها و سگ ها در خانه است و بر چهار فعالیت مختلف تمرکز دارد: خوردن، خواب، بازی و پنهان شدن.

ایکیا با استفاده از UTSÅDD، با ارائه محصولات شادی آور که به راحتی تمیز می شوند، در برابر استفاده روزمره مقاوم هستند و به طور یکپارچه در هر خانه ای ترکیب می شوند، به دنبال ساده سازی و روشن کردن زندگی در خانه با حیوانات خانگی است. UTSÅDD از آوریل 2024 در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود.

جولیا روزنبرگ میگوید:

ما در IKEA معتقدیم که حیوانات خانگی خانواده هستند. هدف ما ایجاد مجموعه‌ای از محصولاتی بود که گربه‌ها و سگ‌های ما عاشق آن‌ها هستند و والدین انسانی‌شان می‌توانند از داشتن آن به عنوان بخشی از خانه خود احساس خوبی داشته باشند و واقعاً از آن لذت ببرند. 

مزایای این کالکشن

 کاسه های رنگارنگ غذا و یک جای ضد لغزش دو طرفه به کاهش آشفتگی در زمان صرف غذا کمک می کند. کاسه‌ها سرامیکی هستند و بنابراین، سنگین‌تر و کمتر امکان جابجایی آن‌ها وجود دارد و زیرانداز به نگه داشتن آن‌ها در جای خود کمک می‌کند. آنها همچنین در اندازه های مختلف هستند و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی واستفاده در یخچال هستند. یک پتوی نرم و تخت خواب راحت به ایجاد راحتی و کاهش اضطراب در زمان چرت زدن کمک می کند و در عین حال یکپارچه با خانه ترکیب می شود. آنها در گزینه های مختلف، مواد و اندازه های مختلف، قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند و برخی از آنها ضد آب هستند.

اسباب‌بازی‌های کلیدی آلن و استخوان‌شکل، ساعت‌ها را به آوردن، جویدن و جستجوی خوراکی‌ها دعوت می‌کنند. این اسباب‌بازی‌ها که از لاستیک و پارچه طبیعی ساخته شده‌اند، با دقت طراحی شده‌اند تا بادوام و مستحکم باشند، اما روی دندان‌ها و لثه‌ها ملایم باشند. یک چادر مدرن و یک خانه ساخته شده از چوب خیزران، مخفی شدن را برای گربه‌ها به طرز دلپذیری دنج می‌سازد و به هر فضایی افزوده شده است.

قابلیت های این کالکشن

UTSÅDD همچنین شامل یک نسخه به روز شده از محدوده LURVIG است که به خوبی با واحد قفسه بندی KALLAX ترکیب می شود. اولویت بندی ایمنی ایمنی حیوانات خانگی در تمام مراحل توسعه UTSÅDD و از جنبه های مختلف مورد توجه قرار گرفت و اولویت بندی شد. ما پروتکل‌ها و ارزیابی‌های ریسک را بر اساس تحقیقات خود، ارزیابی‌های مجموعه‌های قبلی حیوانات خانگی و نظرات دامپزشکان شریک خود و کارشناسان محصولات حیوانات خانگی تدوین کردیم.

جولیا روزنبرگ می‌گوید:

پروتکل‌های ما شامل آزمایش‌های دوره‌ای ایمنی شیمیایی، مکانیکی و فیزیکی روی تمام محصولات UTSÅDD است. علاوه بر این، همه محصولات UTSÅDD دارای برچسبی با نمادهایی هستند که هدف آنها ارائه پیام های ایمنی واضح و کاربرپسند است. به عنوان مثال، در این پیام‌ها بیان می‌شود که وقتی حیوان خانگی از محصول استفاده می‌کند، مالک باید همیشه حضور داشته باشد یا اگر محصولی شکسته شود، باید دور انداخته شود.

جولیا روزنبرگ نتیجه گیری می کند:

ما از مشتریان می خواهیم برچسب ایمنی محصولات UTSÅDD را مطالعه کرده و با آن آشنا شوند. مجموعه UTSÅDD از آوریل 2024 در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود. لطفاً برای بررسی در دسترس بودن، با پشتیبانی مشتری محلی IKEA تماس بگیرید.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من