رونمایی کالکشن جدید ایکیا در 2024

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/9/29
159

IKEA با راه اندازی مجدد جسورانه طرح های جاودانه در مجموعه Nytillverkad، علاقه روزافزون به محصولات نمادین IKEA را جشن می گیرد. آخرین نسخه این مجموعه، که از ژانویه 2024 در فروشگاه ها عرضه می شود، طرح های آرام و بازیگوش دهه 60 و اوایل دهه 70 را به ارمغان می آورد که مطابق با نیازهای خانه های امروزی طراحی شده اند. این پرتاب قطعات نمادین طراحان با نفوذ IKEA، Karin Mobring و Gillis Lundgren را به نمایش می گذارد.

ایکیا با مجموعه Nytillverkad، IKEA مفتخر است که قطعات نمادین را که در رنگ‌ها و متریال‌های جدید طراحی شده‌اند، مطابق با نیازها و رویاهای امروزی بازگرداند. ویرایش سوم این مجموعه از زمانی الهام می گیرد که فرهنگ جوانان، موسیقی پاپ و اعتراضات سیاسی جهان را شکل می دادند. در آن زمان، IKEA مواد جدیدی مانند تخته خرده چوب رنگ شده و پلاستیک را برای ایجاد مبلمانی با جلوه ای جوان پسند معرفی کرد. شکل‌های جسورانه، رنگ‌های خوش‌بینانه، صندلی‌های راحت، فرش‌های نرم با پرزهای بلند مشخصه‌ی سبک مبلمان آن زمان بود و این نسخه جدید Nytillverkad راه‌اندازی شد تا علاقه‌مندان به طراحی دوباره آن روزها را ببینند. 

گیلیس لاندگرن و کارین موبرینگ و همچنینطراحان معاصر سوئدی Sven Fristedt و Ehlén Johansson نیز نقش کلیدی در شکل دادن به مجموعه داشتند. برخی از الگوهای چشم نواز طراحی شده توسط Sven Fristedt در دهه های 60 و 70 روی روکش های کوسن STRECKFLY و پارچه پیش برش ÄNGSFIBBLA بازمی گردند.Ehlén Johansson، یکی از برجسته ترین طراحان سوئدی و برنده جایزه طراحی Red Dot، گلدان SKOGSTUNDRA را طراحی کرد، قطعه ای ظریف و ظریف با گردن بلند برای حمایت از گل های بریده.«مبلمان قدیمی اخیراً بازگشت بزرگی داشته است، و تقاضای فزاینده ای برای برخی از محصولات IKEA که به محبوبیت کلکسیونرها تبدیل شده اند، وجود دارد. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم مجموعه ای از نمادهای طراحی خود را بازگردانیم و از دیدن علاقه مندی مشتریان در هر سنی، به ویژه جوانانی که میراث طراحی ما را کشف می کنند و از این راه حل های پر جنب و جوش برای بیان خود در خانه استفاده می کنند، هیجان زده هستیم. برای ما، این محصولات جوهره طراحی دموکراتیک هستند: آنها بی انتها هستند، زیرا ترکیبی از فرم زیبا، عملکرد عالی، پایداری، قیمت مقرون به صرفه و کیفیتی است که دوام طولانی دارد." سوئد. عرضه سوم این مجموعه از ژانویه 2024 در فروشگاه های IKEA در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من