محل کار به راحتی خونه!!!!!!

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/12/21
65

IKEA MITTZON، بزرگترین سیستم اداری خود را تا به امروز راه اندازی می کند، که برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر بسیاری از افراد در محل کار طراحی شده است!

MITTZON با الهام از تغییر روندهای کاری در سراسر جهان، برای کمک به ایجاد فضاهایی که فعالیت های کاری مختلف را امکان پذیر می کند و یک تجربه اداری بهینه را ارائه می دهد، توسعه داده شد. در صفحه نمایش های آکوستیک MITTZON، IKEA برای اولین بار از الیاف چوب، یک ماده قابل بازیافت ساخته شده از بیش از 90 درصد چوب، به عنوان پرکننده جذب کننده صدا استفاده کرد. با MITTZON، IKEA بر تخصص خود در خانه تکیه می‌کند تا به بسیاری از افراد کمک کند در محل کار خود احساس کنند که در خانه هستند و محیطی ایجاد می‌کند که هم افراد و هم مشاغل بتوانند در آن پیشرفت کنند. این بزرگترین سیستم اداری IKEA است که توسعه داده است و از آوریل 2024 در دسترس خواهد بود.

ظهور کار ترکیبی، نقش دفتر فیزیکی را از یک فضای ثابت، که در آن همه یک میز دائمی دارند، به مکانی که هر روز متفاوت است، تغییر داده است، و انعطاف‌پذیری کلید رفع نیازهای متغیر است. علاوه بر این، دفاتر امروزی باید با راحتی کار در محیط خانه رقابت کنند. IKEA چالش مفهوم‌سازی سیستمی را پذیرفت که نیازهای بسیاری از افراد در این محل کار جدید را برطرف کند و نتیجه آن MITTZON است.

جسپر ساموئلسون، مدیر منطقه ای در IKEA سوئد AB گفت: در IKEA، چشم انداز ما ایجاد یک زندگی روزمره بهتر برای بسیاری از افراد است، و این شامل زندگی آنها در محل کار می شود، جایی که بخش بزرگی از زمان آنها صرف می شود. ما معتقدیم که MITTZON پله‌ای در سفر ما برای ادامه توسعه اثاثیه است که نیازهای بسیاری از افراد در محل کار را در اولویت قرار می‌دهد، هر کجا که باشد.

سیستم اداری MITTZON به ایجاد یک نقطه ملاقات کاملاً ارگونومیک که با افراد مختلف، ترجیحات کاری و فعالیت‌ها سازگار است، کمک می‌کند. فیلیپ دیله، توسعه دهنده طراحی محصول، گفت: "با MITTZON، هدف ما توسعه یک سیستم اداری بود که می تواند پایه و اساس یک محیط واقعا انعطاف پذیر، راحت و سالم را ایجاد کند، جایی که همه می توانند مکان مناسبی برای کار پیدا کنند، احساس انگیزه و الهام بگیرند." در IKEA سوئد AB. MITTZON با انعطاف پذیری در هسته خود توسعه داده شد. این سیستم شامل محصولات مختلفی است که برای پشتیبانی از محیط‌های مختلف در دفتر با هم کار می‌کنند . از جلسات غیررسمی، کوتاه‌مدت گرفته تا فعالیت‌های ساختاریافته‌تر و مشارکتی‌تر تا کارهای فردی و متمرکز. علاوه بر این، چندین مقاله MITTZON روی چرخ‌چرخ‌ها هستند یا می‌توان آن‌ها را به راحتی جابه‌جا کرد تا فضاهای کاری بداهه یا مناطق خصوصی ایجاد شود، یا در صورت عدم استفاده، تا و روی هم چیده شوند. MITTZON همچنین با خطوط و رنگ های ساده توسعه داده شد تا به طور یکپارچه با شخصیت هر دفتری سازگار شود.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من