پرداخت های اقساطی IKEA

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/9/18
160

خریداران در ایالات متحده اکنون انعطاف پذیری مالی خود را از طریق Afterpay (الان بخر،بعدا پرداخت کن) برای خرید محصولات IKEA افزایش داده اند و مقرون به صرفه بودن و دسترسی را برای بسیاری  از آنها تقویت می کنند.

Conshohocken، PA - 19 سپتامبر 2023 - امروز، IKEA U.S اولین برنامه Buy Now، Pay Later (BNPL) خود را با مشارکت Afterpay معرفی می‌کند و دسترسی مالی بیشتری را از طریق یک گزینه پرداخت مناسب برای خریداران فراهم می‌کند. خدمات Afterpay "Pay in 4" اکنون در سراسر کشور، در فروشگاه و به صورت آنلاین در IKEA.com برای همه مشتریان ایالات متحده در دسترس است.

IKEA US و Afterpay برای ایجاد آزادی مالی و مقرون به صرفه بودن برای مصرف کنندگان امروزی که ترجیح می دهند در طول زمان پرداخت کنند، شریک شدند. IKEA همچنان به ارائه یک تجربه خرید یکپارچه و مقرون به صرفه برای بسیاری ادامه می دهد، در حالی که محصولات و خدمات با کیفیت بالا را نیز ارائه می دهد. محصول بدون بهره Afterpay به مشتریان این امکان را می دهد که در چهار پرداخت در یک دوره شش هفته ای بدون تأثیر اعتباری برای مشتریان برای سفارش های واجد شرایط پرداخت کنند. این مشارکت همه‌کانالی مشتریان را قادر می‌سازد تا محصولات خانگی IKEA را خریداری کنند و راه‌حل انعطاف‌پذیر Afterpay را هنگام پرداخت انتخاب کنند. مشتریان در فروشگاه می توانند یک کد QR را برای دانلود برنامه Afterpay اسکن کنند یا به حساب Afterpay موجود خود وارد شوند و روش پرداخت را به کیف پول مجازی خود اضافه کنند.

IKEA برای مشتریان ما ارزش قائل است و در تلاش است تا دسترسی و مقرون به صرفه بودن را تضمین کند. کریستین بریگانتی، مدیر پروژه استقرار خدمات مالی برای IKEA ایالات متحده، می‌گوید: هدف ما ارائه بهترین تجربه خرید با محصولات با کیفیت عالی برای بسیاری از افراد است. ” الکس فیشر، رئیس بخش درآمد آمریکای شمالی، Afterpay و Cash App می‌گوید: «در زمانی که مردم به دنبال انعطاف‌پذیری بیشتر در پرداخت برای اثاثیه منزل هستند، ما هیجان‌زده هستیم که با IKEA، برندی مترادف با مقرون به صرفه بودن و طراحی، همکاری کنیم. "به عنوان یک شریک تجاری قابل اعتماد برای بازار IKEA ایالات متحده، این مشارکت می تواند به مشتریان ما کمک کند تا خانه ای را که دوست دارند از طریق هزینه های ساده، شفاف و مسئولانه ایجاد کنند."

هدف IKEA US و Afterpay با هم ایجاد یک سفر خرید یکپارچه با خرید آسان و بازدهی ساده در صورت نیاز است. بازپرداخت مانند هر بازپرداخت کارت اعتباری یا بدهی دیگر پردازش می شود. پس از پردازش بازگشت، Afterpay به طور کلی آن سفارش را به‌روزرسانی می‌کند تا بازپرداخت را با برنامه پرداخت به‌روزرسانی‌شده منعکس کند، و ایمیلی با جزئیات تغییرات را برای مشتری ارسال می‌کند. بازپرداخت ها را می توان با ورود به حساب Afterpay مشتری مشاهده کرد و بازپرداخت های پردازش شده بسته به ابزار مالی مرتبط با سفارش، تا 10 روز کاری طول می کشد تا منعکس شوند.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من