نکاتی درمورد دکوراسیون و خرید

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/5/19
189

نقل مکان به یک خانه جدید می تواند یکی از لذت های بزرگ زندگی باشد با این حال باعث دودلی نیز می شود ، به خصوص در مورد دکوراسیون.

 چگونه فضای خود را به بهترین شکل در می آورید در حالی که منعکس کننده حس شخصی شما از سبک است؟

 این کار را به خوبی انجام دهید و در نهایت خانه ای راحت و شاد خواهید داشت. با کمی برنامه ریزی و با پیروی از همان مراحلی که توسط طراحان داخلی حرفه ای استفاده می شود، شانس موفقیت بسیار بیشتری خواهید داشت.بسیاری این توصیه را شنیده اند که هنگام گرسنگی از خرید مواد غذایی اجتناب کنید، زیرا منجر به انتخاب های ضعیف می شود. همین امر در مورد فروشگاه های مبلمان نیز صدق می کند. با هیجان  به خرید نروید، فقط به این دلیل که خانه خالی دارید. بله، شما به یک مبل نیاز دارید. اما اگر مبلمان صورتی راه راه را فقط به این دلیل که آن را در فروشگاه دوست دارید انتخاب کنید، بدون اینکه اندازه گیری کنید یا به بقیه اتاق فکر کنید ممکن است بسیار ناخوشایند باشد.تطبیق مقیاس مبلمان با مقیاس یک اتاق بسیار مهم است. یک مبل بزرگ  می تواند به راحتی بر یک اتاق کوچک غلبه کند و صندلی های شیک می توانند در یک اتاق بزرگ  کاملاً گم شوند. قبل از شروع طراحی، طول و عرض هر اتاقی را که می‌خواهید تزئین کنید، به همراه ارتفاع سقف و عناصری که می‌توانند مانع ایجاد شوند مانند پله‌ها، ستون‌ها، رادیاتورها و سایر موانع اندازه‌گیری کنید. همچنین ایده خوبی است که دهانه های پنجره را به همراه فضای دیوار زیر، بالا و کناره های هر یک اندازه بگیرید تا برای پوشش پنجره آماده شوید.

اولین اشتباهی که اکثر مردم مرتکب می‌شوند این است که چیزهایی با اندازه نامناسب می‌خرند - مبل‌هایی که در اتاق جا نمی‌شوندمیزهایی که خیلی کوچک هستند، میزهایی که خیلی بزرگ هستند. دیوید کلینبرگ، بنیانگذار شرکت طراحی داخلی نیویورک، دیوید کلینبرگ دیزاین اسوشیتیس، می گوید. اندازه گیری دقیق فضای شما می تواند به جلوگیری از چنین مشکلاتی کمک کند.تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید زندگی کنیداین قسمت مشکل است و هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. اتاق ها می توانند سنتی یا مدرن، رسمی یا آرام و از نظر بصری گرم یا خنک باشند. خانم همپتون گفت: "در حد توان خود، باید سعی کنید تشخیص دهید که دوست دارید در یک فضای معین چگونه زندگی کنید." "چه کاری انجام خواهی داد؟ چند نفر اونجا زندگی می کنند؟ بچه ها هستن؟ جاه طلبی های شما برای اینکه چگونه دوست دارید زندگی کنید چیست؟ 

به عنوان مثال، دکوراسیون خانه برای کسی که به طور منظم مهمانی های شام بزرگ برگزار می کند، باید با خانه شخصی که هر شب در رستوران غذا می خورد متفاوت باشد. فردی که قصد دارد میزبان جمع آوری کمک های مالی باشکوه باشد، باید اتاق نشیمن متفاوتی نسبت به فردی که فقط رویای تصادف در مقابل تلویزیون را دارد، داشته باشد.به کتاب ها و مجلات طراحی و همچنین منابع آنلاین مانند Houzz، Pinterest و Instagram نگاه کنید تا سبک شخصی خود را پیدا کنید. برد فورد، طراح داخلی در شهر نیویورک، گفت: «سبکی را که بیشتر به آن پاسخ می دهید، بیابید و پرونده ای از تصاویر مورد علاقه خود را تهیه کنید.آقای کلینبرگ توصیه کرد، را که دوست دارید، جزئیاتش را مطالعه کنید. او گفت: "ببینید که در کجا از الگو استفاده می شود در مقابل جاهایی که جامدات استفاده می شود، و در کجا می توان از رنگ با موفقیت استفاده کرد یا خیر."

هیچ راهی برای دور زدن ریاضی وجود ندارد: اگر روی یک صندلی غیرمنتظره گران قیمت ولخرجی کنید، پول کمتری برای بقیه خانه در دسترس خواهید داشت. آقای فورد گفت: "شما می خواهید مطمئن شوید که در مورد نحوه خرج کردن پول خود استراتژیک عمل می کنید." "یک بودجه به شما یک نقشه راه برای نحوه تقسیم هزینه های چیزها بین اتاق ها می دهد." او خاطرنشان کرد، اگر میز ناهارخوری بی نظیری پیدا کردید، همچنان می توانید استثنا قائل شوید، اما برای پرداخت هزینه آن باید به این فکر کنید که کجا می توانید کم کنید.

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من