آیفون 15 پرو مکس دوباره به لنز پریسکوپ مجهز است.

نویسنده مطلب : محمد جوکار
1402/2/21
369

آیفون 15 پرو مکس دوباره به لنز پریسکوپ مجهز است. ممکن است زوم اپتیکال 6 برابری ارائه دهد!!!!

گفته می شود که لنز پریسکوپ آیفون 15 پرو مکس تا 5 تا 6 برابر زوم اپتیکال را فعال می کند.

سری آیفون 15 شامل مدل های وانیلی آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس انتظار می رود در ماه سپتامبر به طور رسمی عرضه شوند. اپل هیچ جزئیاتی در مورد جانشینان سری آیفون 14 فاش نکرده است، حتی اگر اطلاعات فاش شده زیادی وجود داشته باشد. پیش از این شایعه شده بود که این شرکت دوربین پریسکوپی را روی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس قرار داده است. در حال حاضر، یک منبع آگاه ادعا می کند که تنها آیفون 15 پرو مکس دارای دوربین پریسکوپ است. پیش از این گفته شده بود که این گوشی هوشمند دارای نام آیفون 15 اولترا است.

کاربر توییتر @URedditor پیشنهاد کرده است که فقط آیفون 15 پرو مکس منحصراً دارای دوربین پریسکوپ است. اطلاعات بیشتر در مورد ماژول پریسکوپ فاش نکرد. وقتی در جلسه نظرات از او پرسیده شد که آیا طرح‌بندی دوربین آیفون 15 پرو مکس تغییر کرده است، او پاسخ داد: «واقعاً نه».

طبق شایعات قبلی، لنز پریسکوپ زوم اپتیکال تا 5 تا 6 برابر را فعال می کند. مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل در ژوئن سال گذشته اعلام کرد که لنز تله فوتو از فناوری پریسکوپ استفاده می کند و امکان زوم 6 برابری را در حین گرفتن عکس با دوربین پشتی بدون اعوجاج یا کاهش کیفیت تصویر فراهم می کند.

در حال حاضر، واحدهای دوربین پشتی رقبا از جمله Google Pixel 7 Pro و Samsung Galaxy S23 Ultra در حال حاضر زوم اپتیکال 5 برابر تا 10 برابر را ارائه می دهند.آیفون 15 وانیلی، آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو لنز پریسکوپ نخواهند داشت. گفته می شود تمام مدل های سری آیفون 15 با جزیره دینامیک عرضه می شوند. انتظار می‌رود مدل‌های غیر پرو دارای نمایشگر LTPS باشند، در حالی که مدل‌های Pro می‌توانند نمایشگر LTPO داشته باشند.

انتظار می‌رود آیفون 15 و آیفون 15 پلاس از تراشه A16 Bionic استفاده کنند، در حالی که مدل‌های Pro از تراشه A17 Bionic استفاده می‌کنند. گفته می شود مدل های آینده دارای یک درگاه USB Type-C برای شارژ هستند. همچنین ادعا می شود که آیفون 15 پرو مکس دارای حاشیه های نازکی به اندازه 1.55 میلی متر است. انتظار می‌رود مدل‌های غیرپرو با یک دوربین بازطراحی شده باشند. آنها می توانند یک سنسور دوربین عریض 48 مگاپیکسلی بهبودیافته را نیز دریافت کنند.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من