معرفی ساعت هوشمند هوآوی با قابلیت اندازه گیری فشارخون

نویسنده مطلب : مدیر سایت
1400/3/22
469

با توجه به تغییراتی که امروزه در ساخت ساعت ها ایجاد شده است ساعت های هوشمند به ابزار مفیدی برای سلامتی تبدیل شده اند و می توانند پارامترهایی نظیر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و غیره را اندازه گیری کنند. اما خب اندازه گیری فشار خون که فاکتورهای مهم برای بسیاری از کاربران است، تا به امروز توسط هیچ کدام از ساعت های هوشمند پشتیبانی نشده است. هوآوی خبر خوبی داده است مبنی بر اینکه ساعت هوشمندی با قابلیت اندازه گیری فشارخون برای بسیاری از کاربران خود به بازار عرضه خواهد کرد. فشارخون یکی از مهم ترین پارامترهای سلامتی است که پایش مستمر آن می تواند فرد را از حیث تشخیص زود هنگام بیماری های قلبی و عروقی و بسیاری موارد دیگر آگاه کند.


در همین راستا یکی از مدیران شرکت هوآوی در صفحه توییترش اعلام نمود ساعت هوشمند جدید این شرکت به قابلیت اندازه گیری فشارخون مجهز خواهد بود. با ساعت هوشمند جدید هوآوی می توانید ضمن دریافت گزارشی از سطح فشار بالا و پایین خون همیشه و به صورت دائمی میزان فشارخون خود را مانیتور کنید و هشدارهای مربوطه را دریافت نمایید.


با توجه به پیش بینی هایی که می شود احتمال می رود گام بعدی هوآوی برای ساعت های هوشمند اندازه گیری دمای بدن و گرفتگی عروق به شکل هوشمند باشد

به نظر می‌رسد هواوی با افزودن این قابلیت‌های ویژه قصد دارد حضور خود در صنعت ابزارهای پوشیدنی هوشمند را با رویکرد پزشکی پررنگ‌تر کند. طبق گزارش‌های منتشر شده، ساعت جدید هواوی با قابلیت اندازه‌گیری فشار خون در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ (پیش از دی ماه ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد. رونمایی از این ساعت هوشمند می‌تواند نام هواوی را بار دیگر در میان خلاق‌ترین شرکت‌های فناوری جهان قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من