اجازه دهید بچه ها امشب در طبیعت بخوابند!

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/7/9
41

با مجموعه جدید IKEA SKOGSDUVA اجازه دهید بچه ها امشب در طبیعت بخوابند

IKEA مجموعه جدید SKOGSDUVAکودکان را با الهام از جنگل جادویی سوئد راه اندازی کرد. این مجموعه دارای 20 محصول آموزشی، الهام بخش و عملی است که با هدف کمک به القای بازی و بازیگوشی در زندگی روزمره و روال های روزمره است.برای خرید محصولات کودک ایکیا کلیک کنید.

 

در میان سایر محصولات، مجموعه SKOGSDUVA شامل روتختی سوئدی با الهام از حیات وحش، کوسن ها و اسباب بازی های نرم به شکل حیوانات، حشرات و گیاهان است. با SKOGSDUVA، ایکیا آرزو دارد که کودکان طبیعت را کشف کنند و احساس کنند که می توانند این حیوانات را در اتاق خود نیز زنده کنند. نه تنها در زمان بازی، بلکه در طول زندگی روزمره، همانطور که SKOGSDUVA الهام بخش بازی در کارهای روزمره است، و با اجازه دادن به کودکان که با کلاه حوله خرگوش تبدیل به خرگوش می شوند یا با استفاده از حیوانات اسباب بازی نرم و تخت خواب، حمام را سرگرم کننده تر می کند. 

متأسفانه، بسیاری از حیواناتی که جنگل سوئد را "خانه" می نامند در حال حاضر در معرض خطر هستند و در لیست قرمز سوئد قرار دارند. فهرست قرمز سوئد که توسط مرکز اطلاعات گونه‌های سوئدی SLU تهیه شده است، نشان می‌دهد که کدام گونه‌ها در معرض خطر هستند و چقدر به انقراض نزدیک هستند. با SKOGSDUVA، IKEA آرزوی افزایش آگاهی در مورد حیوانات واقعی در معرض خطر را دارد که الهام بخش این مجموعه هستند. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که به کودکان اجازه می دهد تا در مورد حیوانات و عادات آنها به شیوه ای بازیگوش اطلاعات بیشتری کسب کنند.

برای مثال، تصویر روی روکش‌های تخت را در نظر بگیرید که حیوانات را در بیرون و اطراف نشان می‌دهد، در حالی که کیسه نگهداری حیوانات را در داخل خواب نشان می‌دهد. مثال دیگر اسباب بازی نرم جوجه تیغی است. هنگامی که جوجه تیغی ها احساس خطر می کنند، خارهای تیز خود را بالا می آورند و برای محافظت از شکم نرم خود به توپ های خاردار و گرد تبدیل می شوند. اسباب بازی نرم جوجه تیغی SKOGSDUVA همچنین می تواند با کمک یک اتصال لمسی و بستن روی شکم به توپ تبدیل شود. آنا ادلوند، توسعه‌دهنده طراحی محصول IKEA، IKEA از سوئد AB، می‌گوید: اگرچه قسمت پشتی تیز به نظر می‌رسد، خارها صاف هستند و طبیعتاً نیش نمی‌زنند.

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من