راهنمای خرید کوله پشتی مناسب!

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/6/21
84

آیا میخواهید کوله پشتی جدید بخرید؟

می‌خواهیم چن نکته را با شما در میان بگذاریم که هنگام خرید یک کوله‌پشتی جدید به آن ها توجه کنید.

  1. استفاده

قبل از شروع به جستجوی کوله پشتی، مهم است که این سوال را از خود بپرسید: "من می خواهم از کوله پشتی برای چه استفاده کنم؟" این سوال اندازه کوله پشتی و ویژگی هایی را که برای شما مفید است مشخص می کند.

 

آیا به دنبال کوله پشتی برای مدرسه هستید؟ یک کوله پشتی بزرگ با فضای ذخیره سازی کافی برای کتاب، نوت بوک و لپ تاپ یا تبلت.

آیا به دنبال کوله پشتی برای کار هستید؟ یک کوله پشتی مدرن با محفظه لپ تاپ ممکن است برای شما مناسب باشد.

 یا به دنبال یک کوله پشتی برای استفاده روزمره هستید؟ یک کوله پشتی کمی کوچکتر، با فضای ذخیره سازی کافی برای ماسک صورت، کیف پول، کلید، تلفن و یک بطری آب،  احتمالاً این کار را انجام می دهد.

 کلیک کن

  1. محفظه لپ تاپ

آیا ترجیح می دهید با کوله پشتی سفر کنید و لپ تاپ خود را همه جا ببرید؟ یک کوله پشتی با محفظه لپ تاپ برای شما کاملاً ضروری است. مجموعه ما از مدل های مختلف زیادی تشکیل شده است که برای لپ تاپ های 13 اینچی تا 17  اینچی بررسی کنید.

همه این کوله‌ها دارای یک محفظه لپ‌تاپ هستند تا بتوانید با خیال راحت لپ‌تاپ یا تبلت خود را حمل کنید. بیشتر کوله‌پشتی‌ها دارای چندین جیب برای ذخیره اسناد، کتاب‌ها و سایر لوازم هستند.

کلیک کن

 

  1. ویژگی های اضافی

همه کوله پشتی های ما در چندین رنگ موجود است. اکثر مدل ها در رنگ های سورمه ای، مشکی و ... موجود هستند. کیف های ما مجهز به یک نظم دهنده هستند: به این ترتیب می توانید خودکار و کارت های خود را به راحتی ذخیره کنید. برخی از کیف ها نیز ویژگی های اضافی خاصی دارند.

بند چرخ دستی

اگر از کیف خود برای سفرهای (تجاری) استفاده می کنید، بند ترالی بسیار مناسب است. به دلیل بند چرخ دستی، می توانید به راحتی کوله پشتی خود را روی چمدان خود قرار دهید، بنابراین نیازی به حمل این کیف، گاهی سنگین، ندارید.

جا بطری

جا بطری محفظه ای است که به طور ویژه برای نگهداری بطری نوشیدنی طراحی شده است. ایده آل برای زمانی که برای مدت طولانی در جاده هستید یا در طول یک روز گرم تابستانی!کلیک کن

 

  1. راحتی حمل

. برخی از کوله پشتی ها همچنین دارای پانل پشتی تقویت شده، آستر مشبک و تسمه های شانه ای بسیار پهن برای راحتی بیشتر هستند. اگر اغلب باید وسایل (سنگین) زیادی حمل کنید، عالی است!

 

 

  1. چند منظوره

اگر هنوز بین یک کوله پشتی یا یک کیف شانه تردید دارید، به دنبال آن نباشید! مجموعه ما شامل چندین کیف است که می توان آنها را به عنوان یک کوله پشتی و به عنوان یک کیف شانه حمل کرد. به این ترتیب می توانید کیف خود را با ظاهر و موقعیت خود تطبیق دهید

 

  1. امنیت

همانطور که ذکر شد، حفظ امنیت تجهیزات و وسایل افرادی که دائما در سفر می باشند، بسیار مهم است. به همین دلیل استفاده از این قفل باعث شده تا امنیت چمدان ها و کیف ها به نوعی تضمین شود. قفل های تی اس ای، در اصل از الزامی ترین تجهیزات امنیتی است که باید به روی کیف و چمدان وجود داشته باشد. قفل های تی اس ای برای تمام کسانی که با هواپیما پرواز می کنند ضروری است و دلیل آن هم این است که هنگامی که چمدان ها و کیف ها از گیت بازرسی رد می شوند ممکن است ماموران امنیتی بخواهند داخل چمدان یک مسافر را برای بررسی دقیق تر باز کنند، به همین علت اگر قفلی روی چمدان یا کیف باشد که توسط TSA تایید نشده باشد، برای دسترسی به محتویات داخل آن مجبور می شوند قفل را بشکنند. قفل های چمدانی که توسط TSA تایید شده اند دارای کلید جهانی هستند که فقط ماموران امنیتی فرودگاها آن را در اختیار دارند و از آن برای باز کردن چمدان مسافران استفاده می کنند و پس از بازرسی، دوباره آن را قفل می کنند، در این صورت دیگر نیازی به شکستن قفل چمدان نیست. هر قفل مورد تایید تی اس ای یک علامت شناسایی قرمز رنگ دارد که لوگوی تی اس ای محسوب میشود و نشان دهنده این است که می تواند توسط کلید اصلی باز شود.

 

 

آیا در مورد کوله پشتی ما یا محصول دیگری سوالی دارید؟ ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم! 

تلفن:91014658-071

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من