کدوم بازیگر آمریکایی با ایکیا همکاری می کنه؟

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/3/23
158

هنرمند ضبط موسیقی جهانی، بازیگر

امروز، در اولین روز بین‌المللی بازی سالانه که توسط سازمان ملل تعیین شده است، IKEA آخرین گزارش بازی خود را ارائه می‌کند: تحقیقی که به نقش بازی در رابطه با رفاه کودکان می‌پردازد. برای تأکید بر پیام‌های مهم گزارش، IKEA به همراه کودکان فیلمی را ساخته و کارگردانی کرده است که هنرمند ضبط موسیقی جهانی، بازیگر و الهام‌ بخش جانل مونه صدای قوی خود را برای آن به ارمغان آورده است.

گزارش بازی IKEA 2024

اهمیت بسیار زیاد بازی برای کودکان را تایید می کند. مطالعه انجام شده توسط مشاوران Insights & Innovation Future Minds برای IKEA نشان می دهد که 95٪ از والدین می گویند که شادی فرزندشان نزدیک یا تا حدودی به میزان یا دفعات بازی آنها مرتبط است. 90 درصد کودکان می گویند که همیشه یا گاهی اوقات هنگام بازی احساس شادی بیشتری می کنند. در عین حال این تحقیق نشان می دهد که در پی یک بیماری همه گیر، در میان ناآرامی های جهانی، تغییرات آب و هوایی و نابرابری های فزاینده، کودکان امروز به طور فزاینده ای نگران چیزهای بزرگسالان هستند و نسبت به چند سال پیش استرس بیشتری دارند.  هم والدین و هم کودکان بازی را به عنوان پادزهر می بینند. کلید فرار از فشار و استرس و افزایش شادی و تندرستی است.

در IKEA، ما معتقدیم که :

کودکان مهم ترین افراد در جهان هستند و هر کودکی حق بازی دارد. ما متعهد به ادغام حقوق کودکان در هر کاری هستیم. ماریا تورن از Range Area می‌گوید: هدف از IKEA Play Report 2024 درک و انتقال لایه‌های عمیق‌تر زندگی، احساسات، نیازها، رفتارها و فعالیت‌های کودکان در خانه و چگونگی تأثیر آن بر بازی، شادی و رفاه کودکان است. مدیر IKEA کودکان. این گزارش نشان می دهد که والدین شروع به اولویت بیشتر بازی کرده اند. برای گزارش IKEA Play 2024 از والدین پرسیده شد که آیا در مقایسه با چند سال پیش، اکنون زمان بیشتری را صرف بازی با فرزندان خود می کنند یا خیر، که 51 درصد از آنها پاسخ مثبت دادند.

یکی دیگر از یافته‌های ارائه شده در IKEA Play Report 2024 این است که عوامل اجتماعی-اقتصادی، زمان، مکان و پول اغلب بر امکان شرکت در بازی تأثیر می‌گذارند. تنها 51 درصد از کودکان از زمان بازی راضی هستند و 54 درصد از والدین دوست دارند زمان بیشتری برای بازی با کودک خود داشته باشند. از آنجایی که خانه مکانی است که خانواده ها بیشتر وقت خود را با هم می گذرانند و ارتباطات ایجاد می کنند، نقش اساسی دارد. در IKEA، ما تلاش می کنیم مقصدی برای خانه ای بازیگوش تر باشیم. خانه جایی است که همه چیز اتفاق می افتد، به این معنی که باید بتواند نیازهای همه اعضای خود را برآورده کند.

 

Emma Dafnäs، Range Strategy and Identify Manager می گوید:

بازی برای همه است و خانه یک زمین بازی مهم است. این گزارش نشان می دهد که والدین و کودکان اغلب به دنبال بازی در دیوارهای امن و آرام خانه خود هستند. خانه در مرکز زندگی بازیگوش تر است و والدین دوست دارند فضاهای زندگی بازیگوش تری طراحی کنند. اما ادامه می‌دهد: «ما فرصت بزرگی برای ادامه توسعه محصولاتی داریم که به کودکان و والدین کمک می‌کند تا فضاهایی آسان، تشویق‌کننده و دعوت‌کننده برای بیان خود ایجاد کنند. برای سال‌ها، ما به طور فعال کودکان را در فرآیند توسعه محصول خود مشارکت می‌دهیم، به عنوان مثال، از طریق پنل دیجیتال بین‌المللی خود - پنل مشاوره کودکان - که در آن از 40 مشاور بین 6 تا 14 سال از نقاط مختلف جهان نظرات دریافت می‌کنیم. . بازیگوش بودن هسته اصلی چیزی است که IKEA مخفف آن است و ما متعهد به توسعه محصولات و راه حل های بیشتر برای خانه های بازیگوش تر هستیم.»

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من