بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست ؟

نویسنده مطلب : مهسا منفرد
1403/3/16
251

بعد از ایردراپ شدن نات کوین و قابلیت خرید و فروش آن ، بازی های Tap to earn بسیار پر طرفدار شدند و یکی از این بازی ها همستر کامبت است. بازی تلگرامی که این روز ها بسیار سر و صدا کرده، بازی Hamester Kombat است. این بازی به راحتی در تلگرام اجرا می شود و تنها با ضربه زدن می توانید سکه جمع کنید و با استفاده از این سکه ها برای همستر خود کراوات ، کت و شلوار و ... خریداری کنید. همستر کامبت در ابتدا یک بازی ساده بود که به مرور زمان بخش های مختلفی به بازی اضاف شده است .

تاریخ انتشار

تاریخ انتشار این بازی 8 مارچ 2024 است و در طی 11 روز توانست رکورد 1 میلیون نفر را رد کند. با این میزان رشد این بازی ، انتظار می رود به زودی ایردراپ شود و در صرافی ها قابلیت معامله پیدا کند.

بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست ؟

برای شروع بازی شما با استفاده از دو روش می توانید وارد بازی شوید : 

روش اول

از طریق لینک رسمی زیر می توانید وارد بازی شوید و با اکانت تلگرام خود شروع به بازی کنید. در ابتدای بازی و بعد از عضو شدن شما 2000 سکه دریافت می کنید.

لینک رسمی بازی همستر کامبت : Hamster Kombat

روش دوم 

روش دوم با استفاده از تلگرام انجام می شود . در قسمت سرچ تلگرام کلمه ی Hamster Kombat را سرچ کنید و رباتی که تیک آبی دارد را انتخاب کنید. دقت کنید فقط یک لینک معتبر است و دیگر ربات ها را وارد نشوید. 

در ابتدای بازی سطح انرژی شما 1500 و میزان سکه های دریافتی برای هر ضربه 2 سکه است. البته با خرج کردن کمی سکه این سطوح قابلیت افزایش دارد. در مرحله ی اول ارتقاء به ازای هر ضربه 3 سکه و سطح انرژی تا 2000 افزایش پیدا می کند. پس با ضربه زدن روی صفحه نمایش به راحتی سکه جمع کنید .

بخش های مختلف بازی به صورت زیر است :

1. بخش mine

در این بخش می توانید با پرداخت توکن های درون برنامه حتی در زمانی که در بازی نیستید سکه استخراج کنید. میزان توکنی که در هر ساعت استخراج می کنید را در قسمت Profit per hour می توانید مشاهده کنید.

2.اشتراک گذاری با دوستان

شما با دعوت کردن دوستان خود می توانید به راحتی سکه دریافت کنید و لول بازی خود را ارتقاء دهید. برای این کار کافی است وارد بخش Friends شوید و کد ریفرال خود را وارد برای دوستانتان بفرستید و توکن و امتیاز دریافت کنید.

3.دریافت توکن در قسمت earn

در این قسمت با دنبال کردن بازی در شبکه های مجازی می توانید توکن دریافت کنید. به صورت روزانه توکن هایی به افرادی که عضو بازی هستند اختصاص داده می شود.

4.بخش Airdrop

در این قسمت برنامه نقشه ی راه را به شما نشان می دهد که چه مراحلی را باید طی کنید و الان در کجای بازی قرار دارید. همچنین در این قسمت رویداد هایی با مدت زمان محدود برگذار می گردد که با شرکت در آن ها می توانید لول خود را ارتقاء دهید.

بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست ؟

کی ایردراپ بازی همستر کامبت انجام می شود ؟

به طور دقیق زمانی برای این عمل مشخص نشده است اما در قسمت های مختلف بازی به این اشاره شده است که به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. البته شکل توزیع توکن ، ارزش هر سکه و نحوه ی خرید و فروش هنوز مشخص نیست.

آینده بازی

با توجه به اینکه این بازی به سرعت در حال پخش ویروسی است و این بازی از بستر تلگرام و بدون نیاز به نصب اجرا می شود، پیش بینی می شود که به زودی رشد چشم گیری داشته باشد. بازی همستر کامبت ترکیبی از استراتژی ، جمع آوری و رقابت را در کنار هم دارد که محیطی سرگرم کننده را به کاربر می دهد.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من