آپدیت های اخیر تلگرام!

نویسنده مطلب : یاسمین آژفنداک
1403/3/15
179

آپدیت جدید تلگرام به این گونه است که به کاربران اجازه می‌دهد به هشتگ‌های سراسری در کانال‌های عمومی دسترسی داشته باشند، به پیام‌های خود افکت‌های انیمیشنی بدهند و مدل نمایش متن در پست‌هایی که تصویر دارند را تغییر دهند.

قابلیت های جدید تلگرام :

Telegram از سال 2015 از هشتگ‌ها پشتیبانی می‌کند اما اکنون امکان جستجوی هشتگ‌ها بین همه کانال‌های عمومی وجود دارد. زمانی که روی یک هشتگ کلیک می‌کنید، می‌توانید پست‌های دیگر کانال‌ها را که از آن هشتگ استفاده کردند، ببینید. همچنین در این آپدیت می‌توانید در چت‌ خود، انیمیشن یا استیکر هایی را در پیام خود قرار دهید تا هنگامی که مخاطب شما پیام را باز می‌کند، انیمیشن را ببیند؛ همه کاربران تلگرام به 6 افکت دسترسی دارند، اما کاربران پریمیوم قابلیت استفاده از صدها افکت بیشتر دارند. برای استفاده از این افکت‌ها کافی است انگشت خود را روی دکمه Send نگه دارید و افکت مدنظر خود را انتخاب کنید.

در به‌روزرسانی اخیر تلگرام همچنین موقعیت کپشن عکس‌ها را می توانید تغییر دهید و آن‌ها را به بالای عکس‌ها منتقل کنید. پیش از این، کپشن همیشه در زیر عکس‌ها نمایش داده می‌شد. برای استفاده از این ویژگی انگشت خود را روی دکمه Send نگه دارید و گزینه Move Caption Up را انتخاب کنید. تلگرام مدیریت شماره تلفن‌ها را نیز راحت تر کرده، اکنون با ضربه‌زدن روی یک شماره در یک صفحه چت، منوی جدیدی را می‌بینید که گزینه‌های مختلفی مثل ارسال پیام، تماس یا افزودن شماره به بخش مخاطبان را ارائه می‌دهد.

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من