با ایکیا مصرف برقت رو کنترل کن!

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/3/8
127

IKEA ویژگی‌ها و محصولات جدید درون‌برنامه‌ای را برای تقویت استفاده هوشمندانه‌تر از انرژی در خانه راه‌اندازی می‌کند!

IKEA ویژگی جدید Energy Insights را آزمایش می‌کند تا مشتریان را قادر می‌سازد مصرف برق خود را کنترل کنند و از انرژی هوشمندتر استفاده کنند. این ویژگی اکنون در برنامه هوشمند سوئدی IKEA Home در دسترس است و در طول سال بیشتر بهبود یافته و توسعه خواهد یافت.

 

از آنجایی که هزینه ها و مصرف انرژی همچنان توجه صاحبان خانه را به خود جلب می کند، IKEA سفری را برای ایجاد تجربیات دیجیتال و محصولات انرژی هوشمند طراحی شده برای کمک به مشتریان در صرفه جویی در انرژی و تصمیم گیری بهتر در مورد مصرف برق در خانه آغاز می کند. نشان‌دهنده شروع، راه‌اندازی آزمایشی Energy Insights در برنامه هوشمند IKEA Home است ، با هدف افزایش درک مشتریان از مصرف انرژی خود و کمک به آن‌ها در اتخاذ عادات مصرف انرژی.

"در IKEA، ما به ساده‌تر و راحت‌تر کردن زندگی روزمره با ادغام راه‌حل‌های هوشمند در خانه اختصاص یافته‌ایم. ما می‌خواهیم مشتریان خود را قادر کنیم تا داده‌های انرژی خود را با زندگی روزمره خود مرتبط کنند تا بتوانند مصرف انرژی خود را درک کرده و مدیریت کنند. میکائیل سالای، مالک محصول در IKEA از سوئد، می‌گوید: «راه‌های هوشمندانه‌تر در اختیار همه افراد برای کاهش صورت‌حساب‌های انرژی و افزایش توانایی آن‌ها در اتخاذ عادات هوشمندانه‌تر انرژی است."

 

نحوه ی عملکرد

Energy Insights داده‌های بی‌درنگ درباره مصرف انرژی و قیمت‌های لحظه‌ای برق ارائه می‌دهد و میزان مصرف خانه شما را با خانواده‌های مشابه مقایسه می‌کند. هدف از این کار، توانمندسازی مشتریان برای استفاده کارآمدتر از لوازم انرژی بر خود است. با درک بهترین زمان مصرف انرژی، مشتریان می توانند در هزینه صرفه جویی کرده و مصرف انرژی خود را کاهش دهند.

 

برنامه هوشمند IKEA Home

در آینده، Energy Insights توصیه های شخصی در مورد چگونگی صرفه جویی در مصرف انرژی با نکات علمی و عملی ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، با راه‌حل‌هایی که مستقیماً از IKEA در دسترس است، توصیه‌هایی درباره محصولات و خدماتی که به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کنند، ارائه می‌کند. کاربران می توانند با ورود به برنامه هوشمند IKEA Home با حساب IKEA Family خود به راحتی به این ویژگی دسترسی داشته باشند. Energy Insights به دسترسی به داده‌های کنتور برق هوشمند در خانه نیاز دارد، اما برای عملکرد به هیچ محصول خانه هوشمندی وابسته نیست.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من