چند ویژگی جذاب جدید Apple Watch Series 10

نویسنده مطلب : یاسمین آژفنداک
1403/1/23
70

نشریه حوزه فناوری کره‌ای Elec اعلام کرده است که اپل وا‌چ سری 10 از نمایشگر OLED ارتقاء یافته با فناوری ترانزیستور لایه نازک (TFT) اکسید پلی کریستالی با دمای پایین (LTPO) بهره خواهد برد. در حال حاضر، اپل تنها برای چند قسمت از صفحه نمایش OLED ساعت هوشمند خود از فناوری LTPO استفاده می‌کند و در بخش‌های دیگر به فناوری کمتر کارآمدی متکی است.

نمایشگر WatchOS 10

انتظار می‌رود که در اپل وا‌چ سر‌ی 10 به‌طور گسترده‌تری از LTPO استفاده شود. نمایشگرهای OLED دارای فناوری LTPO از اکسیدها برای به‌حداقل رساندن جریان نشتی استفاده می‌کنند و این رویکرد جدید، کاربرد گسترده‌تری از اکسیدها در صفحه نمایش را نشان می‌دهد. تولیدکنندگان متخصص در فناوری اکسید احتمالاً از این تغییر سود خواهند برد.

فناوری جدید WatchOS 10

همچنین وجود این فناوری می‌تواند باعث افزایش عمر باتری اپل واچ سری 10 شود که این موضوع نگرانی اصلی اکثر کاربران است. همچنین وجود ویژگی‌های جدیدتر در اپل واچ سری 10 ممکن است دستاوردهای کارایی نمایشگر جدید را خنثی کند. با این حال، پتانسیل یک اپل واچ با ماندگاری بیشتر، خبر هیجان انگیزی برای طرفداران این محصولات پوشیدنی است. اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در جهان محسوب می‌شود، بنابراین کاملاً منطقی است که غول کوپرتینویی با ارائه ویژگی‌ها و بهبود مشخصات این محصولات، قصد داشته باشد تا مشتریان آن را حفظ کند.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من