دوش پایدار ایکیا

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/12/12
70

Flow Loop همراه با ایکیا کاری انجام داده است تا مردم را قادر به بهره وری بیشتر در مصرف آب و انرژی کند!

Loop یک استارت‌آپ دانمارکی است، که راه‌حل‌های دوش پایدار را برای آینده تولید می‌کند. دوش بازیافتی Flow Loop را می توان بدون بازسازی در حمام های موجود نصب کرد. دوش تا 80 درصد در آب و 70 درصد انرژی صرفه جویی می کند.

IKEA و Flow Loop از مارس 2020 برای توسعه یک راه حل نوآورانه دوش بازیافت آب که می تواند در فضاهای دوش موجود بهسازی شود، همکاری می کنند. هدف این است که بدون به خطر انداختن تجربه دوش گرفتن، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کنیم.

رابرت کارلکه، مدیر سرمایه‌گذاری نوآورانه در IKEA سوئد، می‌گوید: "تیم نوآوری آب ما همراه با Flow Loop در طول دو سال گذشته پیشرفت زیادی داشته است تا این "دوش آینده" را برای هرچه بیشتر مشتریان مقرون به صرفه و در دسترس قرار دهد. ما خوشحالیم که یک اقلیت ایجاد کرده ایم. سرمایه گذاری برای تسریع توسعه محصول مشترک. این یک برد است تا بتوانیم ایده ها را عملی کنیم.»

این همکاری بخش مهمی از تعهد IKEA به توسعه راه حل های نوآورانه است که امکان صرفه جویی در مصرف آب را در خانه فراهم می کند. با بازیافت و تمیز کردن آب دوش در یک حلقه بسته، این محلول می تواند مصرف آب را تا 80 درصد کاهش دهد و در مقایسه با یک دوش معمولی تا 70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند. نسخه IKEA دوش هنوز در مرحله توسعه و آزمایش است، در حالی که Flow Loop فروش اولین محصول خود را تابستان امسال آغاز می کند. ما بسیار خوشحالیم که همکاری با IKEA از یک پروژه توسعه مشترک به یک سرمایه گذاری مستقیم تبدیل شده است. تروئلز گرن، مدیرعامل Flow Loop، می گوید: تعهد و نقاط قوت IKEA ارزش فوق العاده ای خواهد داشت. این همکاری پذیرش دوش های چرخشی را تسریع می کند و به صرفه جویی قابل توجهی در آب و انرژی کمک می کند. ما شاهد هم افزایی بزرگی بین خود هستیم. فراتر از توسعه محصولات نوآورانه و مقرون به صرفه برای کاهش مصرف آب در خانه، IKEA در سراسر زنجیره ارزش کار می کند تا آب را بهینه تر کند، کیفیت آب را بهبود بخشد و دسترسی به آب را در جایی که IKEA تأثیر دارد افزایش دهد.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من