رونمایی اینتل از تاندربولت 5

نویسنده مطلب : فرشته فرشاد
1402/6/22
191

همانطور که می دانید ، Thunderbolt اکنون درگاه اصلی برای اتصال به رایانه های شخصی تلفن همراه است و ارائه Thunderbolt 5 توانایی بیشتری را برای کاربران سخت افزاری فراهم کرده.این تاندربولت پیشرفت قابل توجهی در سرعت اتصال و مزایای پهنای باند را برای کاربران رایانه نسبت به نسل قبلی خود ارائه داده.تاندربولت 5 در مقایسه با Thunderbolt 4 تا سه برابر پهنای باند بیشتری ارائه می دهد.تاندربولت 5 باسرعت 80 گیگابایت در ثانیه و با افزایش پهنای باند حداکثر 120 گیگابیت بر ثانیه بهترین تجربه را به کاربر ارائه می دهد.

چرا تاندربولت مهم است ؟

نیاز سازندگان محتوا، گیمرها و حرفه ای ها به طور قابل توجهی به پهنای باند در حال افزایش است. این کاربران در حین کار با فایل‌های ویدیویی و داده‌ای زیاد، نمایشگرهایی با وضوح بالا می‌خواهند. Thunderbolt 5 برای بهبود سرعت اتصال و پهنای باند طراحی شده است تا این اطمینان را به کاربران رایانه بدهد که از تصاویری با بالاترین کیفیت و تجربه های همه جانبه برای سال های آینده لذت ببرند.

ایان لگرو، معاون مدیریت محصولات Core OS در شرکت مایکروسافت گفت: "مایکروسافت از همکاری نزدیک با اینتل برای ارائه آخرین استاندارد USB4 به مشتریان ویندوز هیجان زده است. Thunderbolt 5 کاملاً با استانداردUSB 80Gbps سازگار است تا از نمایشگرها، ذخیره سازی و اتصال با کارایی بالا ، نسل بعدی پشتیبانی کند.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من