گلکسی اس 24 سامسونگ. گلکسی اس 24 سامسونگ احتمالاً اوایل سال آینده میلادی معرفی می شود.

نویسنده مطلب : محمد جوکار
1402/4/4
1480

 سری گلکسی اس 24 سامسونگ.
سری گلکسی اس 24 سامسونگ احتمالاً اوایل سال آینده میلادی معرفی می شود.

 

طبق گزارش‌ها، سامسونگ کار روی نسخه بعدی گوشی‌های پیشرفته خود یعنی سری گلکسی اس 24 را آغاز کرده است. مشخصات و شایعات مورد انتظار این گوشی ها در حال حاضر در اینترنت شروع شده است. در آخرین توسعه، اسم رمز گوشی ها. در این سری به صورت آنلاین ظاهر شده اند. سامسونگ از اسم رمز برای گوشی های هوشمند رده بالای خود استفاده می کند. سری گلکسی اس 23 امسال با اسم رمز الماس و اسم رمز سری گلکسی اس 22 رنگین کمان بود. سری گلکسی اس 24 سامسونگ احتمالا اوایل سال آینده معرفی خواهد شد.

گزارش گلکسی کلاب با همکاری Sammobile تایید می کند که سری گلکسی S24 سامسونگ با نام رمز Muse در حال توسعه است. گلکسی اس 24 اولترا با کد Muse3 دیده شده است و از این رو انتظار می رود گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس به ترتیب از کدهای Muse1 و Muse2 استفاده کنند.

علاوه بر این، این گزارش همچنین می‌گوید که شرکت گوشی‌های هوشمند کره‌جنوبی با وجود چندین شایعه، مدل پلاس را برای این سری یعنی Galaxy S24+ کنار نخواهد گذاشت. حدس زده می شود که سری گلکسی اس 24 آینده شامل سه مدل گلکسی اس 24 اولترا، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 باشد. با این حال، هیچ اطلاعات رسمی در مورد مشخصات و ویژگی های سری گوشی های هوشمند آینده در دسترس نیست.

سامسونگ از کدهای خاصی برای خط تولید گوشی های رده بالای خود استفاده می کند. اسم رمز سری گلکسی اس 21 Unbound بود. علاوه بر این، اسم رمز سری گلکسی اس 20 هابل بود.

اخیراً جزئیات دوربین گلکسی اس 24 اولترا به صورت آنلاین منتشر شده است که به ارتقای جزئی دوربین نسبت به نسل قبلی خود اشاره دارد. این گزارش حاکی از آن است که گلکسی اس 24 اولترا با همان تنظیمات دوربین گلکسی اس 23 اولترا موجود عرضه خواهد شد. این بدان معناست که این گوشی هوشمند ممکن است دارای سنسور اولیه 200 مگاپیکسلی Samsung HP2، لنز 12 مگاپیکسلی سونی IMX564 فوق عریض و دو سنسور دیگر با بهبودهای جزئی باشد.

بر اساس این گزارش، این گوشی دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ سونی IMX754 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و سنسور تصویر 12 مگاپیکسلی + IMX754 سونی با زوم اپتیکال 10 برابر خواهد بود. علاوه بر این، ممکن است این گوشی یک فلاش LED و یک واحد فوکوس خودکار لیزری نیز در پنل پشتی خود داشته باشد.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من