Mi Band 8 ساعت هوشمند شیائومی

نویسنده مطلب : فرشته فرشاد
1402/1/26
671

Mi Band 8 قرار است در 18 آوریل در کنار شیائومی 13 اولترا عرضه شود.
انتظار می رود شیائومی می بند 8 جایگزین Mi Band 7 شود که در ژوئن 2022 عرضه شد.

شیائومی قرار است گوشی هوشمند موردانتظار شیائومی 13 اولترا را در 18 آوریل عرضه کند. این گوشی آینده نگر دارای دوربین هایی با برند لایکا با لنزهای Summicron ویژه و سنسورهای Sony IMX989 و Sony IMX858 تایید شده است. اکنون، این شرکت مستقر در پکن تأیید می کند که Mi Band 8، جانشین دستگاه ردیاب تناسب اندام Mi Band 7 را نیز در همان تاریخ عرضه خواهد کرد. این گجت پوشیدنی هوشمند جدید با بازطراحی‌های خاصی عرضه می‌شود و همچنین انتظار می‌رود که نسبت به مدل قبلی خود با برخی بهبودهای عملکردی همراه شود.

وب سایت شیائومی چین عرضه آتی دستگاه پوشیدنی هوشمند Mi Band 8 را تأیید می کند. این در یک تصویر تبلیغاتی دیده می شود که دارای صفحه قرصی شکل با صفحه نمایش AMOLED است. بند Mi Band 8 به جای بندهای دور تا دور که در مدل های قبلی دیده می شد، از هر دو طرف به پوشیدنی متصل می شود.

لی جون، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل این شرکت، از طریق حساب کاربری خود در Weibo تأیید کرده است که Mi Band 8 آینده را می‌توان به روش‌های مختلفی از جمله استفاده به عنوان گردنبند طراحی کرد.

یک گزارش توسط Android Authority اشاره می‌کند که Mi Band 8 به طور قطع ویژگی‌های ردیابی فعالیت اولیه مشابه Mi Band 7 را ارائه می‌کند. نظارت مداوم بر اکسیژن خون و آلارم‌های SpO2 پایین، ردیابی ضربان قلب در تمام طول روز، ردیابی خواب و نظارت بر استرس باید همه طبق گزارش، در قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام پوشیدنی گنجانده شود.

همچنین می‌افزاید که این شرکت ممکن است یک مدل Pro از Mi Band 8 را نیز عرضه کند. مدل استاندارد احتمالاً اتصال GPS را از طریق تلفن متصل ارائه می‌کند، در حالی که مدل Pro که به عنوان جانشین Mi Band 7 Pro عمل می‌کند احتمالاً دارای یک دستگاه داخلی خواهد بود. جی پی اس. این گزارش می افزاید که نوع چینی ردیاب تناسب اندام ادعایی ممکن است با انواع جهانی آن متفاوت باشد.

Xiaomi Mi Band 7 که در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز، نارنجی، صورتی و سفید ارائه می‌شود، برای نوع غیر NFC 249 یوان قیمت دارد، در حالی که نسخه NFC با قیمت 299 یوان در دسترس است.  این گجت دارای صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED Always-On با وضوح 192x490 پیکسل، حداکثر روشنایی 500 نیت و تراکم پیکسلی 326ppi است. نوار تناسب اندام همچنین ردیابی سلامتی از جمله مانیتور SpO2 در کنار سنسور ضربان قلب، ردیابی سلامت زنان و نظارت بر خواب با 120 حالت ورزشی اضافی را ارائه می دهد.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من