ساخت بزرگترین لپ تاپ قابل حمل با نمایشگر 43 اینچی

نویسنده مطلب : سهیلا عباسی
1401/12/21
738

همه ما لپ تاپ را وسیله ای قابل حمل می دانیم و از این حیث مورد توجه افراد قرار گرفته است اما در این حین کسانی هم هستند که آرزوی داشتن لپ تاپ بزرگی را دارند اما مساله اینجاست که سازندگان سخت افزار محددیت هایی در این زمینه اعمال کرده اند و همین امر باعث شده که یک زوج یوتوبر خود دست به کار شوند و بزرگ‌ترین لپ تاپ قابل حمل جهان را بسازند. یک لپ تاپ 43 اینچی مجهز به پردازنده نسل یازدهم Core i7-1165G7 اینتل و کارت گرافیک انویدیا RTX 2060 که 45 کیلوگرم وزن دارد. در حال‌ حاضر بزرگ‌ترین لپ‌تاپ با اندازه 21 اینچ عرضه شده اما این زوج یوتوبر با استفاده از نمایشگر سامسونگ M70B یک لپ‌تاپ 43 اینچی ساختند.

مشخصات بزرگترین لپ تاپ جهان

اکثر قسمت‌های این لپ تاپ از چوب ساخته شده است و درب لپ تاپ قادر به باز و بسته دن می باشد. برای صفحه کلید بزرگترین لپ تاپ جهان نیز از کیبورد Redragon K605 استفاده شده است. همچنین یک تاچ‌پد LTC به اندازه تبلت درون این لپ تاپ گنجانده شده است. قسمت چالش برانگیز بودن ساختن این لپ تاپ طراحی یک باتری مناسب و قدرتمند است. در ساخت بزرگترین لپ تاپ جهان از چند باتری 150 واتی استفاده شده که دو باتری برای تأمین انرژی نمایشگر و سخت افزار لپ تاپ بوده و باتری سوم برای نور پردازی ال ای دی مورد استفاده قرار گرفته است. در قسمت مرکزی این لپ‌تاپ یک کیت NUC 11 Enthusiast Kit اینتل در کنار پردازنده نسل یازدهم Core i7-1165G7 اینتل و کارت گرافیک انویدیا RTX 2060 استفاده شده است. سخت افزار این دستگاه به قدری قدرتمند است که از پس اجرای چندین بازی مختلف بر آمده است.

این زوج خلاق پس از انتخاب سخت‌افزار مورد نیاز این لپ تاپ، قطعات پلاستیکی آن را با پرینتر سه‌بعدی طراحی کرده اند  و قطعات چوبی آن‌ها را برش دادند. سپس این قطعات مختلف به یکدیگر متصل شده تا بزرگ‌ترین لپ‌تاپ جهان ساخته شود.

 

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من