وبکم جدید شرکت دل به همراه هوش مصنوعی عرضه خواهد شد

نویسنده مطلب : مدیر سایت
1400/4/19
469

پس از شیوع ویروس کرونا و بسیاری ار کارکنان ملزم به د.ر کاری شدند که پیرو آن عرضه و فروش وبکم در سرتاسر جهان رونق گرفت. شرکت دل مدل جدیدی از وبکم عرضه کرده که بهمراه هوش مصنوعی قادر است ویدئوهای مربوط به جلسات را با کیفیت 4K ضبط کند.

با توجه به خبرهای منتشر شده، وبکم 200 دلاری شرکت Dell به نام UltraSharp Webcam قادر است ویدئوها را با کیفیت 4k ضبط نماید. در این وبکم همچنین از سنسور 8.3 مگاپیکسلی شرکت سونی استفاده شده است. آنگونه که شرکت دل اعلام کرده است سنسور مورد استفاده در این وبکم از نوع موجود در دوربین های مداربسته می باشد و توانایی این را دارد در شرایط نور ضعیف، تصاویر با کیفیت عرضه کند.

وبکم جدید شرکت دل با توجه به قابلیت هایی نظیر میدان دید 90 درجه، 78 درجه و 65 درجه مناسب استریم بوده و با قابلیت زوم دیجیتال 5 برابری می تواند مناسب تماس های ویدئویی باشد. هوش مصنوعی این وبکم نیز قادر به نگهداری تصویر در وسط فریم بوده و سوژه را در مرکز تصویر نشان می دهد. این قابلیت هم اکنون در بسیاری از محصولات از جمله آیپد پرو جدید اپل نیز وجود دارد.

محصول جدید اپل تاییدیه مایکروسافت تیمز و زوم را دریافت کرده و بدین ترتیب می تواند در این برنامه ها عملکرد مناسبی داشته باشد. قابلیت ویندوز Hello نیز در این وبکم فعال است و یک کاربر با داشتن این وبکم می تواند کاملترین امکانات مربوط به وبکم را در اختیار داشته باشد. این وبکم 200 دلاری اکنون در بازار موجود و قابل تهیه است.

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من