کالشن جدید ایکیا اینبار برای گیمرهاست!

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/2/2
51

IKEA از BRÄNNBOLL رونمایی کرد!

مجموعه ای متحول کننده بازی برای بازی در سراسر خانه

IKEA مجموعه BRÄNNBOLL را با الهام از نیازهای در حال تکامل و متنوع گیمرها و کسانی که با آنها زندگی می کنند راه اندازی می کند. این مجموعه 20 آیتم همه کاره را ارائه می‌کند که به گیمرها کمک می‌کند هنگام روشن بودن بازی، تنظیماتی راحت و جذاب ایجاد کنند، و وقتی بازی خاموش است، به خوبی با چیدمان خانه ترکیب شوند. با رشد سریع جامعه بازی های جهانی که اکنون تعداد آنها به 3.3 میلیارد نفر می رسد، بازی بزرگترین سرگرمی جهان و بخش مهمی از زندگی روزمره بسیاری از مردم است.

کالشن جدید ایکیا اینبار برای گیمرهاست!

بازی امروزی یک فعالیت پویا در دستگاه‌ها و فضاهای مختلف خانه است، که افراد در هر سن و سطح مهارتی را درگیر می‌کند. BRÄNNBOLL با تکیه بر اولین سری بازی‌های IKEA با جمهوری گیمرها در سال 2021، راه‌حل‌های هوشمندی را برای گیمرهای معمولی بررسی می‌کند، که برای سبک و عملکرد ارزش قائل هستند و می‌خواهند با هم بازی کنند و بین پلتفرم‌ها و حالت‌های مختلف حرکت کنند.

مزایای این مجموعه

 این مجموعه طیف گسترده ای از مبلمان، راه حل های ذخیره سازی و لوازم جانبی را ارائه می دهد که نه تنها برای بهبود تجربه بازی، بلکه از سناریوهای روزمره فراتر از گیم پلی طراحی شده اند. بسیاری از قطعات دارای عملکردهای متعددی هستند و برای جابجایی و تطبیق با فضاهای مختلف طراحی شده‌اند ، به گیمرها این امکان را می‌دهد تا به سرعت یک محیط بازی همه جانبه را تنظیم کنند و سپس بدون تلاش به فضای زندگی روزمره خود بازگردند.

فیلیپ دیله، توسعه‌دهنده طراحی محصول در IKEA سوئد، می‌گوید:

«امیدواریم این مجموعه دوستان و خانواده‌ها را تشویق کند تا با بازی، زندگی و هر چیزی که بین آن‌ها قرار می‌گیرد، ساده‌سازی شود.» با هم، شادی و ارتباط را از طریق تجربیات بازی مشترک به ارمغان می آورند."

 

صندلی ها نقطه کانونی مجموعه هستند، با انواع صندلی های ارگونومیک که برای پشتیبانی از حالت ها و سناریوهای مختلف بازی طراحی شده اند، از جمله صندلی بادی که بر اساس تلاش های قبلی برای معرفی مبلمان بادی ساخته شده است. علاوه بر این، این مجموعه دارای یک ایستگاه بازی، مجهز به یک میز تاشو، فضای ذخیره سازی یکپارچه شخصی، مدیریت کابل است که بدون زحمت از یک زمین بازی به یک واحد ذخیره سازی تبدیل می شود.

 

کالشن جدید ایکیا اینبار برای گیمرهاست!

تعدادی فضا  برای ذخیره سازی مانند کابینت دیواری، چرخ ها، میزهای جانبی و یک سبد چند منظوره که به عنوان یک میز خود ایستاده متحرک عمل می کند، به مجموعه اضافه شده است. مکمل این لوازم جانبی و عناصر تزئینی مانند پد ماوس، فرش است که برای افزودن حس شخصی به فضای بازی طراحی شده است. بازسازی زیبایی شناسی بازی، آمیخته با دنیای پر جنب و جوش ورزش، طراحی بازی های سنتی را به چالش می کشد و از زیبایی شناسی موضوعی معمولی و با رنگ تیره تر فاصله می گیرد.

کالشن جدید ایکیا اینبار برای گیمرهاست!

این مجموعه رنگ‌ها و عناصر پر جنب و جوش را با الهام از ورزش‌های خیابانی  معرفی می‌کند. این یک ظاهر منحصر به فرد و بازیگوش ایجاد می کند که انرژی و پویایی دو و میدانی را با راحتی و عملکرد ضروری برای بازی ترکیب می کند. صندلی راحتی BRÄNNBOLL بررسی می کند که چگونه مبلمان می توانند به یک جزء پویا از تجربه بازی مجازی تبدیل شوند. گیمر را از نظر فیزیکی درگیر می کند و از یک طرف به سمت دیگر در هماهنگی با حرکت آنها تاب می خورد.

کالشن جدید ایکیا اینبار برای گیمرهاست!

دیوید وال می‌گوید:

«با الهام از نحوه حرکت افراد هنگام بازی‌های ویدیویی، می‌خواستم صندلی‌ای ایجاد کنم که بازیکن را فعال کند تا این تعامل را تقویت کنم. این ارتباط بین بازیکن و بازی می‌تواند به تجربه‌ای جذاب‌تر و همه‌جانبه‌تر منجر شود». 

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من