کالکشن جدید ایکیا همکاری با 9 خلاق آمریکایی

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1402/1/26
400

ایکیا 9 خلاق آمریکای لاتین را گرد هم آورده است تا سنت های جشن در سراسر آمریکای لاتین را تفسیر کنند. نتیجه کالکشن ÖMSESIDIG است، مجموعه ای با نسخه محدود متشکل از 30 محصول که به ایجاد روحیه برای جشن ها و گردهمایی ها کمک می کند.


این محصولات از شیشه و ظروف غذاخوری گرفته تا تزئینات و منسوجات را شامل می شود و از ماه آوریل در سراسر بازارهای IKEA در دسترس هستند.ÖMSESIDIG یک مجموعه جدید IKEA در مورد جشن است که سنت های گرد هم آمدن و فرهنگ در آمریکای لاتین را با همکاری خلاقان محلی از مکزیک، شیلی و کلمبیا که هر کدام دیدگاه های غنی خود را به آن می آورند، بررسی می کند. IKEA همیشه کنجکاو است که در مورد زندگی در نقاط مختلف جهان بیشتر بداند. ورود به بازارهای جدید در آمریکای لاتین به IKEA اجازه می دهد تا عبارات و دیدگاه های جدیدی را در کار با طراحی بیاموزد.ایکیا با ÖMSESIDIG،  مستقیماً با خلاقان محلی در زمینه های مختلف از جمله طراحی، مد، هنر، غذا و معماری ارتباط برقرار می کند. این جاه طلبی از طریق نام مجموعه بیان می شود: ÖMSESIDIG در زبان سوئدی به معنای "متقابل" است که نشان دهنده کنجکاوی متقابل بین IKEA و هنرمندان برای ایجاد و یادگیری از یکدیگر است. ما کنجکاو بودیم که بدانیم وقتی سنت‌های فرهنگی، صنایع دستی و عبارات مختلف با صحنه‌های آوانگارد طراحی، مد، غذا، معماری و هنر ترکیب شوند، چه اتفاقی می‌افتد.

Friso Wiersma، طراح ایکیا سوئد می گوید، جایی که هر خلاق دیدگاه و رویکرد غنی خود را به طراحی خود می آورد.جشن بگیرید و با غذا و موسیقی معاشرت کنید.این مجموعه 30 قطعه ای از محصولاتی تشکیل شده است که افراد را تشویق می کند و به آنها کمک می کند تا در کنار غذا و موسیقی جشن بگیرند و با آنها معاشرت کنند، با مجموعه ای از آیتم ها برای تنظیم فضا برای یک زمان عالی, صرف نظر از محدودیت های مهارت، فضا یا بودجه. این شامل ظروف شیشه ای و سفره، تزئینات، جا شمعی، چهارپایه، منسوجات، روکش کوسن و یک کیسه خنک کننده است. همچنین شامل دو نسخه منحصر به فرد مختلف FRAKTA و همچنین سه پوشش مختلف برای قاب عکس SYMFONISK با بلندگوی Wi-Fi است.

هدف مجموعه ÖMSESIDIG، به تصویر کشیدن بخش‌هایی از غنای سنت‌های مختلف آمریکای لاتین در فرهنگ، هنر و بیان است . هم تضادهایی را که به اندازه جمعیت منطقه متنوع هستند و هم عناصر مشترکی را که متحد می‌شوند، برجسته می‌کند.

Marisol Centeno، طراح و بنیانگذار شرکت صنایع دستی منسوجات و فرش Bi Yuu می گوید: در مکزیک، ما عاشق جشن گرفتن و با هم بودن هستیم. همه چیز فرصت خوبی برای جمع شدن است. و جشن ها و سنت های ما به اندازه ساکنان ما متنوع است.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من