طراحی خلاقانه ایکیا

نویسنده مطلب : معصومه فرشاد
1403/7/10
43

IKEA کمد لباس جدید PAX را با قاب خلاقانه معرفی می کند!

مونتاژ را آسان تر، سریع تر و در دسترس تر از همیشه می کند!

کمد لباس PAX راه حل اصلی ذخیره سازی IKEA است و برای چندین دهه محصول محبوب IKEA بوده است. پس از اینکه از مشتریان یاد گرفتند، که مونتاژ PAX می تواند برای کسانی که فضای محدودی دارند چالش برانگیز باشد، IKEA سفری را برای بهبود تجربه مشتری با کمد لباس آغاز کرد. نتیجه، قاب تاشو جدید PAX، آخرین نوآوری IKEA است ، که چشم انداز ایجاد یک زندگی روزمره بهتر را برای بسیاری از افراد ارائه می دهد. با قاب تاشو جدید و سایر پیشرفت‌ها، که مونتاژ را بسیار ساده و سرعت می‌بخشد، IKEA به دنبال این است که PAX را برای مشتریان بیشتری در دسترس قرار دهد.

قاب تاشو جدید نتیجه چندین سال تلاش ترکیبی در میان توسعه دهندگان، مهندسان و تامین کنندگان محصولات IKEA است.

در IKEA، ما همیشه تلاش می‌کنیم تا بهتر عمل کنیم و یکی از بزرگترین انگیزه‌های ما بازخورد مشتریانمان است. ما می دانستیم که مشتریان PAX را به عنوان یک راه حل کمد لباس مقرون به صرفه و همه کاره دوست دارند. ما همچنین فهمیدیم که مونتاژ محصول می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، بنابراین می‌خواستیم با حفظ کیفیتی که PAX برای آن شناخته شده و به آن عشق می‌ورزید، راه‌حلی نوآورانه به مشتریان خود ارائه دهیم.» "ما از نتیجه بسیار خوشحالیم و امیدواریم مشتریان ما نیز همینطور باشند."

مونتاژ عمودی در نیمی از زمان

قاب نوآورانه شامل یک پنل پشتی و کناری یک تکه از پیش چسبانده شده است که مانند یک کتاب جمع می شود و به PAX اجازه می دهد تا به صورت عمودی و مستقیماً روی دیواری که در آن زندگی می کند مونتاژ شود. این ویژگی نیاز به فضای بزرگ کف، ارتفاع سقف یا بلند کردن وسایل سنگین را از بین می‌برد و از این رو PAX را برای مشتریان بزرگ‌تری در دسترس قرار می‌دهد. 

قاب تاشو همچنین بر اساس آزمایشات داخلی IKEA، زمان مونتاژ را به نصف کاهش داده است. به دلیل اتصالات کمتری که از طریق رولپلاک گوه‌ای به هم متصل می‌شوند، اکنون مونتاژ به مراحل کمتری نیاز دارد، نوعی اتصال که توسط مهندسان IKEA اختراع شده و قطعات را به هم می‌چسباند. پس از مونتاژ، PAX باید به دیوار متصل شود و دستورالعمل های دقیق همراه با محصول ارائه می شود.

"مونتاژ آسان بخشی از کار نوآوری مداوم IKEA برای سیستم های ذخیره سازی ما است. جاه طلبی ما این است که همه سیستم های ذخیره سازی خود را به راحتی جمع آوری کنیم. ماتیاس پرسون می‌گوید قاب جدید PAX تازه شروع کار است.

برای طول عمر طراحی شده است

IKEA متعهد به طراحی و توسعه محصولات با در نظر گرفتن کل چرخه عمر آنها با هدف به حداقل رساندن ضایعات و اثرات زیست محیطی است. به این ترتیب، PAX به گونه ای طراحی و توسعه یافته است که بادوام باشد و برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد، حتی زمانی که شرایط زندگی تغییر می کند. PAX جدید را می توان جدا کرد و دوباره سرهم کرد1 تا مشتریان بتوانند آن را هنگام جابجایی با خود ببرند، یا زمانی که دیگر به آن نیازی ندارند، آن را تحویل دهند. قاب تاشو به گونه‌ای طراحی شده است که مشتریان را قادر می‌سازد تا PAX را از یک مکان به مکان دیگر به صورت تکه‌ای جابجا کنند و خطر آسیب یا شکستگی را کاهش دهند. علاوه بر این، اتصالات کمتر و قطعات مجزا باعث می شود که به راحتی بتوان همه قطعات را ردیابی کرد. PAX همچنین می‌تواند مرمت، تعمیر و هنگامی که دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد یا از آن استفاده کرد، بازیافت کرد. همراه با 10 سال گارانتی می باشد.

IKEA بر این باور است که خواب با کیفیت برای زندگی روزمره بهتر ضروری است. علیرغم همه چیزهایی که امروزه در مورد اهمیت خواب با کیفیت خوب می دانیم، خواب ضعیف همچنان یک مسئله اجتماعی بزرگ است. امسال، IKEA تمرکز بیشتری روی موضوع خواب قرار داده است. IKEA با ارائه راه‌حل‌هایی برای خواب با کیفیت، به ایجاد یک زندگی روزمره بهتر برای بسیاری از افراد کمک می‌کند.

PAX جدید اکنون در چندین بازار موجود است و در ماه های آینده در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. لطفاً برای بررسی در دسترس بودن، با بازار محلی IKEA تماس بگیرید.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من