بررسی سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو - Galaxy Buds 3 Pro

نویسنده مطلب : مهسا منفرد
1403/5/10
349

سامسونگ سال های زیادی است که محصولات متنوعی را تولید و به بازار ارائه می کند. به تازگی از گلکسی بادز های خود رو نمایی کرده است که با قابلیت های جدید و مختلفی راهی بازار می شوند. در ادامه نگاهی به مشخصات گلکسی بادز 3 پرو می اندازیم ، با ایرانتک 24 همراه باشید.

طراحی گلکسی بادز ها کاملا مناسب افرادی است که عاشق گوش دادن به موسیقی هستند. طراحی جدید به گونه ای است که موسیقی را با بهترین کیفیت پخش می کند و شما می توانید از موسیقی لذت ببرید. 

قابلیت Galaxy AI

گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ از قابلیت Galaxy AI پشتیبانی می کنند که به این معنا است هر بار گوشی ها را در گوش خود قرار می دهید بسته به شرایط اکولایزر ها تنظیم می شوند. هر بار می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید. 

طراحی

طراحی ظاهری گلکسی بادز 3 پرو کاملا به روز است و در قسمت بیرونی آن لامپی طراحی شده است که زیبایی چشم نوازی دارد. Galaxy Buds 3 Pro در دو رنگ خاکستری و سفید طراحی شده است که به راحتی با استایل های مختلف سازگار می شود. کیس شارژ لبه های گردی دارد که لمس کردن آن حس خوشایندی را منتقل می کند.

کنترل نویز

یکی دیگر از قابلیت های Galaxy Buds 3 Pro قابلیت حذف نویز است. به راحتی نویز های اضافی محیط را حذف می کند و شما از کیفیت صدایی که می شنوید لذت می برید. قابلیت هوش مصنوعی Galaxy AI صدای مکالمه ، صدای ماشین و دیگر سر و صدا های اضافی را تشخیص داده و به صورت اتوماتیک آن ها را حذف می کند. البته شما می توانید انتخاب کنید که کدام صدا ها حذف شوند که بتوانید نسبت به محیط اطراف خود هوشیار بمانید.

البته گلکسی بادز ها قابلیت این را دارند که در زمانی که دارید موسیقی گوش می کنید اگر کسی با شما صحبت کنند ، بادز ها به صورت اتوماتیک صدا را تنظیم می کند تا شما از محیط اطراف خود اگاه باشید.

کنترل از طریق صدا 

یکی از ویژگی های جذاب گلکسی بادز پرو قابلیت کنترل کردن از طریق صدا است. به راحتی بادز ها را به گوشی متصل کنید و فرمان های صوتی لازم را تنظیم کنید و با گفتن کلماتی مثل "answer call" یا "volume up" و ... آن را مدیریت کنید.

باتری

ظرفیت باتری برای هر کدام از بادز ها 53 میلی آمپر ساعت و ظرفیت باتری برای شارژ کیس 515 میلی آمپر ساعت است. مدت زمان پخش موسیقی با روشن بودن حالت ANC 6 ساعت و با خاموش بودن حالت ANC  در حدود 7 ساعت است.

قابلیت کنترل لمسی

روی تیغه های بادز ها قسمتی طراحی شده است که شما با لمس آن به صورت بالا و پایین می توانید صدا را کم و زیاد کنید. با یکبار لمس کردن آن می توانید آهنگ را استپ یا مجدد پخش کنید. یا لمس کنید و چند ثانیه نگه دارید و برنامه مد نظر خود را باز کنید.

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من