کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox Series S ظرفیت 1 ترابایت

نویسنده مطلب : یاسمین آژفنداک
1403/4/30
83
سخت افزار : 

کنسول بازی مایکروسافت ایکس باکس سری S از 10 گیگ رم بهره می برد که 2 گیگ از آن در اختیار سیستم عامل است و حدود 8 گیگ از آن صرف بازی کردن می شود. این دستگاه از یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 3.6 گیگاهرتز بهره می برد که به راحتی بازی ها را اجرا می کند. این مدل ایکس باکس از یک حافظه اس اس دی با ظرفیت 1 ترابایت بهره می برد . البته برخی از افرادی که علاقه زیادی به بازی دارند این نظر را دارند که یک ترابایت حافظه برای این دستگاه کم است. از نظر گرافیکی کنسول قابلیت اجرای بازی هایی با رزولوشن 1440 و 1080 را به راحتی دارد.

عملکرد بی صدای فن : 

می توان گفت در زمان روشن شدن دستگاه هیچ صدایی شنیده نمی شود، عملکردی کاملا بی صدا و آرام دارد. با اجرای بازی ها  صدای فن ها اندکی شنیده می شود اما به گونه ای نیست که آزار دهنده باشد. قسمت دایره ای روی دستگاه قسمتی است که هوای گرم را به بیرون می فرستد. بهتر است که کنسول را در حالتی قرار دهید که جلوی ورودی های هوا گرفته نشود.

پشتیبانی از حالت HDR : 

دستگاه از HDR پشتیبانی می کند که رنگ ها را بهتر به نمایش می گذارد. این قابلیت باعث می شود که رنگ ها را گرم تر ببینید و تصاویر زنده تر باشند. اگر نمایشگری داشته باشید که از HDMI 2.1 پشتیبانی کند می توانید تصاویری با وضوح 1080 را فراموش کنید و تصاویری با کیفیت 1440 با نرخ فریم 120FPS را تماشا کنید . برای این کار وارد تنظیمات شوید و به راحتی تنظیمات را تغییر دهید.

دکمه shair : 

در نگاه اول دسته ی بازی Xbox سری اس با سری های قبلی تفاوتی ندارد اما اگر دقت کنید در مرکز دسته دکمه ی shair قرار دارد که به راحتی می توانید اسکرین شات بازی یا ویدیوی بازی را با فشار دادن یک دکمه ارسال کنید.

 

نظر خود را بیان کنید

تمامی حقوق برای فروشگاه ایران تک محفوظ می باشد
لیست مقایسه من 0
لیست مقایسه من